سنندج؛

اعلام نتایج آزمون استخدامی آتش‌نشانی‌های کردستان

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کردستان گفت: نتایج اولیه آزمون استخدامی آتش‌نشانی‌های شهرداری‌های سنندج، کامیاران و سروآباد و شرایط پذیرش آن در سایت استانداری کردستان اعلام شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از سنندج، آرتیکاس اقبال با بیان اینکه این آزمون روز جمعه هشتم خرداد ماه سال جاری برگزار شد، گفت: نتایج اولیه آزمون استخدامی یاد شده از تاریخ 30 خرداد ماه 94 در سایت استانداری کردستان قابل دریافت است.

 وی افزود: افراد پذیرفته شده در مرحله اول از تاریخ ششم لغایت 13 تیرماه مجاز به تحویل مدارک جهت تطبیق به دفتر امور شهری و شوراها واقع در استانداری کردستان می باشند.
 
 مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کردستان بیان کرد: در صورتی که افراد پذیرفته شده در موعد مقرر نسبت به تحویل مدارک اقدام نکنند به منزله انصراف تلقی شده و از ادامه مراحل استخدام و جذب محروم خواهند شد.

اقبال از برگزاری آزمون عملی در مرداد ماه سال جاری خبر داد و گفت: آزمون عملی در 9 بخش از قبیل دو، دراز و نشست، پرش جفت، بارفیکس، دوی 540 متر، حمل دو لوله نواری، حمل نردبان 3 متری و حمل خاموش کننده خواهد بود.

وی در پایان گفت: شرط اولیه قبولی در آزمون عملی جهت تعیین امتیاز نهایی داوطلب کسب حداقل 400 امتیاز در 9 بخش است. 

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
لقمان
۱۳:۳۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
با سلام
خسته نباشید بنده نمیتونم نتیجه آزنون آتش نشانی را دریافت کنم لطفا راهنمایی بفرمائید
ممنوم