سنندج؛

دعوت ازهندبالیست کردستانی به اردوی تیم ملی

با اعلام کادر فنی فدراسیون هندبال کشور، شاهو نصرتی هندبالیست باسابقه کردستانی به اولین مرحله اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، اولین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی هندبال بزرگسالان آقایان به مدت یک هفته در تهران برگزار می شود.

این اردو جهت حضور  قدرتمندانه در رقابت های بین المللی و برون مرزی در روز هفتم تیرماه به مدت یک هفته در تالار هندبال فدراسیون بر پا می گردد.

بر اساس این گزارش ،از سوی عرفان اسماعیلاگیج سرمربی تیم ملی شاهو نصرتی هندبالیست با سابقه کردستانی به این مرحله از اردو دعوت شد.

اولین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی هندبال بزرگسالان آقایان جمهوری اسلامی ایران با دعوت 46 ورزشکار منتخب از استان های سراسر کشور برگزار می شود.
 
شاهو نصرتی در اواخر سال 92 همراه با تیم ملی هندبال کشور به رقابت های آسیائی بحرین اعزام شد و توانست عنوان سوم این دوره از مسابقات را بدست آورد.

 گفتنی است، این ورزشکار کردستانی در رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور فصل 93 ، 94 به عنوان بازیکن اصلی در تیم صنعت مس کرمان بازی کرد و توانست همراه با این تیم در جایگاه پنجم این مسابقات قرار گیرد.
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.