سنندج؛

برگزاری طرح ملی تدبر در قرآن در کردستان

مدیر مسئول موسسه قرآنی معراج سنندج گفت: طرح ملی تدبر در قرآن «اولوالاالباب» در کردستان تابستان امسال همزمان بامناطق دیگرکشور درسطح استان برگزارمی شود

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از سنندج، طلا رحیمی گفت: طرح تربیت مربی تدبر در قرآن کریم در 10 منطقه از کشور و با مشارکت 10 موسسه قرآن و عترت فعال در حوزه تدبر قرآن برگزار می شود که استان کردستان یکی از این 10 منطقه کشور است.

وی برگزاری دوره تدبر در قرآن را ویژه برادران اعلام کرد و افزود: طرح سراسری تربیت مربی تدبر در قرآن کریم با عنوان اولوالألباب به همت اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور و موسسه تدبر در قرآن و سیره در تابستان امسال برگزار می شود.

مدیر مسئول موسسه قرآنی معراج سنندج، با بیان اینکه شرکت کنندگان در این طرح در حوزه تدبر در قرآن توانمند می شوند، گفت: ثبت نام برای شرکت در این دوره آموزشی آغاز شده است و بعد از آزمون ورودی از متقاضیان در نهایت 25 نفر که بالاترین نمره را کسب کرده باشند جواز شرکت در دوره اولوالاالباب را بدست خواهند آورد.

رحیمی زمان برگزاری دوره را سوم مرداد اعلام کردوافزود: این دوره آموزشی شامل 12 واحد آموزشی است که 8 واحد آن دروس تخصصی و 4 واحد آن دروس عمومی است.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.