تهیه‌کننده فیلم «یاسین» این فیلم را زنگ خطری برای ریاکاری دانست.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از پارسینه؛ محسن علی‌اکبری همزمان با اولین روزهای اکران فیلم «یاسین» در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی افزود: رسالت هنرمند بیان حرف‌های گفته‌نشده در جامعه است و این چنین است که هنرمند باید چند گام از جامعه خود جلوتر باشد.

وی یکی از مشکلات بزرگ کشور را ریاکاری دانست و ادامه داد: متأسفانه می‌بینیم چگونه افرادی از محاسن، تسبیح و... سوءاستفاده می‌کنند. برخی در صف اول نماز حضور می‌یابند اما مدام در حال ریاکاری هستند.

علی‌اکبری خاطرنشان کرد: فیلم ما نوعی آگاهی دادن به این قشر است تا ریاکاری خود را کنار بگذارند و زنگ خطری است برای آنان تا دریابند فرصت زیستن به پایان می‌رسد و هر ثانیه زندگی که می‌گذرد، یک ثانیه به مرگ نزدیک‌تر می‌شویم.

این تهیه‌کننده که پیش‌تر فیلم «کتاب قانون» را تهیه کرده است، یادآور شد: در آن فیلم هم به مدیران هشدار دادیم ریاکاری نکنند.

علی‌اکبری درباره همزمانی اکران «یاسین» با ماه مبارک رمضان توضیح داد: برای این فیلم خیلی خوب است که در ماه مبارک رمضان اکران شود چون درون‌مایه فیلم ما با این ایام همخوانی دارد؛ اما خود من اصلا آمادگی اکران را نداشتم و پیشنهاد دوستان بود که فیلم را در این ماه اکران کنیم به همین دلیل فقط سه، چهار روز برای اطلاع‌رسانی و تبلیغ وقت داشتیم. همچنانکه هنوز سردر فیلم ما در بعضی سینماهای نمایش‌دهنده، نصب نشده است.

وی در پایان درباره تبلیغات شهری و تلویزیونی این فیلم به ایسنا گفت: تیزر تلویزیونی گرفته‌ایم که در این یکی دو روزه پخش می‌شود. از روز شنبه هم قرار است بیلبورد داشته باشیم و تبلیغات شهری‌مان را آغاز کنیم.

به گزارش ایسنا، فیلم «یاسین» درباره نوجوانی است که بیشتر وقت خود را صرف حفظ قرآن کرده اما پدرش از این وضعیت سوءاستفاده می‌کند و... .

در این فیلم که توسط حامد امرایی کارگردانی شده، حمید فرخ‌نژاد، پریوش نظریه، رضا توکلی، یوسف مرادیان، طوفان مهردادیان، احمد مهیاری، آزاده شمس، حسین سلیمانی و... بازی می‌کنند. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.