وزیر سابق ورزش و جوانان معتقد است که فعالیت جبهه یکتا به صورت فعالیت گفتمانی است البته گفتمانی و نظری‌بودن فعالیت جبهه یکتا به معنای عدم حضور در انتخابات آینده نخواهد بود.

محمد عباسی وزیر سابق ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران با اشاره به شکل‌گیری جبهه یکتا توسط جمعی از مدیران و وزرای دولتهای نهم و دهم گفت: آنچه در رسانه‌ها از آن به عنوان جبهه یا تشکیلات یکتا نام برده می‌شود، یک تشکیلات سیاسی گفتمانی بیشتر نیست که اعتقاد راسخی به مبانی نظری نظام جمهوری اسلامی دارد و در حال حاضر فعالیتش را به صورت گفتمانی پیش می‌برد.

وی در ادامه افزود: البته گفتمانی و نظری‌بودن فعالیت جبهه یکتا به معنای عدم حضور در انتخابات آینده نیست بلکه این جبهه شرکت فعالانه، آگاهانه و مسئولانه در انتخابات را یکی از اساسی‌ترین وظایف راهبردی خود محسوب می‌کند.

عباسی در پاسخ به سوالی درباره حضورش در انتخابات مجلس نیز تصریح کرد: تا این لحظه تصمیمی برای نامزدشدن در انتخابات آینده مجلس به صورت فردی ندارم اما به احتمال قوی در قالب تشکیلاتی در انتخابات حضور خواهیم داشت.

وی در پایان با تاکید بر لزوم شرکت در انتخابات، این حضور را یک وظیفه غیرقابل تخطی و ناشی از فرهنگ مردمسالاری دینی در جمهوری اسلامی دانست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار