رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: اگر برخی می‌خواهند از حزب ندا عبور کنند، عبور کنند اما حزب ندا از اصلاحات عبور نمی‌کند؛ چون به باورهای اصلی اصلاح‌طلبی که مدنظر امام (ره) و خون شهداست،‌ اعتقاد دارد.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، صادق خرازی رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در نخستین همایش این حزب که امروز(چهارشنبه) برگزار شد، با تأکید بر اینکه ما نمی‌توانیم در نقطه وسط بازی کنیم، اظهارداشت: امروز جامعه آگاه و بیدار ایران، ما را نگاه می‌کند؛ چه بخواهیم و چه نخواهیم.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه ما نمی‌توانیم با مبانی تند و غیرارزشیِ کسانی که مدعی اصول‌گرایی هستند و 8 سال نتیجه کارشان را دیدیم تفاهم کنیم، افزود: ندا تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا انحراف از کشور رخت برببندد.

خرازی اظهار داشت: ما انحراف را به عنوان یک "احمدی‌نژادیسم" می‌بینیم و حاضریم خط شکن باشیم تا انحراف از کشور برود ولو آنکه خون بخواهد.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در ادامه تصریح کرد: انحرافی که این جریان فکری ایجاد کرد، ضربه بزرگی به فضلیت‌های فکری و دینی ما زده است لذا تفکری که بخواهد به عنوان انحراف به برخی ارزشها پشت کند، باید در مورد آن افشاگری کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، خرازی با بیان اینکه کسانی که به مبانی انقلاب، اسلام و رهبری اعتقاد دارند باید مشخص شوند، گفت: یکی از گام‌های ما این است که در انتخابات آتی تکلیف خود و جامعه را درباره این انحراف مشخص کنیم، زیرا مهم‌ترین قدرت حزب ندا حضور و تأثیرگذاری در جامعه است.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با تأکید بر اینکه هدفمان این است که به هر نوعی در انتخابات شرکت کنیم، افزود: اگر برخی می‌خواهند از حزب ندا عبور کنند، عبور کنند اما حزب ندا از اصلاحات عبور نمی‌کند؛ چون به باورهای اصلی اصلاح‌طلبی که مدنظر امام (ره) و خون شهداست،‌ اعتقاد دارد.

وی اظهار داشت: ما به این جمع‌بندی رسیده‌ایم که نیروهای حزب ندا لایق بهترین موقعیت مدیریتی هستند زیرا ظرفیت اصلی ندا، گفتمان انقلاب است.

خرازی گفت: ما از دولت یازدهم قاطعانه، دقیق، مشروع، مشروط و با همت حمایت می‌کنیم، اگرچه این دولت را اصلاح‌طلب نمی‌دانیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه گام‌هایی که دولت در داخل و خارج برمی‌دارد برای ما مهم است، ادامه داد: اگر هر جریانی به قدرت می‌رسید چاره‌ای جز پیمودن این مسیر نداشت و تا زمانی که دولت به رأی و تعهداتش نسبت به مردم باور داشته باشد، ما این تعهد و تلاش را مورد حرمت قرار می‌دهیم.

وی در ادامه تصریح کرد: اگر دولت در برخی مسائل کوتاه می‌آید به این دلیل است که "اهم و فی‌الاهم" می‌کند تا مشکلات کشور را حل کند.

خرازی گفت: جامعه درک می‌کند که دلواپسان، دلواپس چه موضوعی هستند، البته جامعه می‌داند دلواپسان در اشتباه هستند و نمی‌دانند مردم ایران سرچشمه آگاهی، دانایی و برنایی هستند، البته هیچ کس نمی‌تواند با این مردم به عنوان مدعی صحبت کند.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با تاکید بر اینکه قانون اساسی و رهبری انقلاب همه موضوعات را مشخص کرده است، افزود: هیچ جریان سیاسی نمی‌تواند پای خود را در کفش رهبری کند و مدعی باشد.

به گفته خرازی، اصلاح‌طلبی در ایران ملتزم نقش و جایگاه متعالی و عالی رهبری است.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با اشاره به اینکه کسانی که باعث می‌شوند اضطراب در جامعه زیاد شود، به آرمان‌های مردم خدمت نمی‌کنند، افزود: کسانی هم تصور می‌کنند که با دروغ و پلشتی می‌توانند پشت انقلاب را بگیرند، اشتباه می‌کنند.

وی ضمن ابراز امیدواری نسبت به اینکه روزی معضلات و سوءتفاهم‌ها حل شود، گفت: ما در انتخابات شرکت می‌کنیم چرا که حس می‌کنیم مسئولیت داریم و باید گامی برای رفع مشکلات برداریم.

خرازی با اشاره به اینکه ما می‌توانیم بر روی کسانی که در حزب ندا حضور دارند سرمایه‌گذاری کنیم، ادامه داد: ما خودمان را عین اصلاحات می‌دانیم و از اصلاحات عبور نمی‌کنیم لذا همه کسانی که در مرکز، استان‌ها و شهرستان‌ها عضو این حزب هستند، باید در چارچوب منویات ندا برای آینده بیندیشد و تلاش کنند.

خرازی در پایان ابراز امیدواری کرد که ندای ایرانیان نماد اصلی و حقیقی کل جریان‌های اصلاح‌طلبی در کشور باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار