مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان از تولید و پخش 510 ساعت برنامه با محور رمضان از صدا و سیمای مرکز زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار تولید و پخش 510 ساعت برنامه با محور رمضانگروه استانهای باشگاه خبرنگاران از زنجان؛ مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان ، اظهار کرد: صدا و سیمای مرکز زنجان با حلول ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی را اجرایی خواهد کرد.

صفری با اشاره به اینکه در بخش معاونت صدای مرکز زنجان مجموعه برنامه‌های  آیلار آیی، اوباشدانلار، آی ایشقندا، پخش زنده مراسم جمع خوانی قران کریم، خطبه‌های نماز جمعه زنجان و شهرستان‌ها پخش می‌شودٰ، گفت: پخش برنامه شریعت یولی، ساعت به وقت جوانی، به رنگ نوجوونی، قاصدک، کندیمیز، یاشایش، ویژه برنامه شب‌های قدر، ویژه برنامه شهادت حضرت علی(ع) ، سلام زنجان، ویژه برنامه روزقدس، ویژه برنامه عید فطر از برنامه‌های این معاونت طی ماه رمضان است.

وی گفت: برنامه‌های تامینی پخش صدا  به مدت 264 ساعت برنامه  در ایام مبارک ماه رمضان با مردم ولایی استان همنوا خواهد شد و همچنین به برنامه‌های سیمای مرکز زنجان نیز اشاره کرد و گفت: برنامه‌های عطر آدینه، ویژه برنامه سحر، ویژه برنامه افطار، پخش زنده مراسم جمع خوانی قران کریم از حسینیه اعظم، آلاچیق و راه ولایت از برنامه‌هایی است که به مناسبت ماه رمضان پخش خواهد شد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان همچین از پخش برنامه نسل جوان، مثل باران، شاپرک، بیزیم ائلر،شادمانه ،ویژه برنامه شبهای قدر،ویژه برنامه عید فطر، امتداد خبر داد و گفت: برنامه‌های تامینی پخش سیما در کل به مدت 223 ساعت برنامه پخش خواهد شد.

صفری گزارشی از فعالیت واحد اخبار در این ایام نیز ارائه کرد و افزود: واحد اطلاعات و اخبار مرکز هم در نظر دارد با برنامه‌هایی چون  اخبار و گزارش‌های ارسالی به تهران در سه بخش خبر مکتوب، گزارش رادیویی و تلویزیونی فعالیت کند.

ویدر پایان گفت : تولید و پخش خبر استانی در دو بخش رادیویی و تلویزیونی، تولید و پخش تفسر رادیویی و تلویزیونی و همچنین گفت‌وگوی زنده خبری رادیویی و تلویزیونی به مدت یک هزار و 422 دقیقه برنامه، تهیه و پخش اطلاعات و اخبار استان نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در این بخش پخش می‌شود.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.