برنامه سازان و هنرمندان معاونت صدای مرکز گیلان با دستان پر از هجدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها برگشتند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت ؛ معاون صدای مرکز گیلان گفت : 6 جایزه و 4 لوح رادیویی سهم رادیویی ها از این جشنواره بود.

باقر باقرزاده با اشاره به درخشش هنرمندان رادیو گیلان در هجدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها گفت: یکی دیگر از تندیس های زرین این جشنواره به صدای مرکز گیلان اهدا شد.

وی افزود: در بخش رادیو بهرام نوری به عنوان تهیه کننده برتر نمایش کوتاه و نیز تهیه کننده برتر برنامه رادیویی، مریم واحد به عنوان نویسنده برتر نمایش رادیویی و نیز حسین توسلی به عنوان تهیه کننده برتر نمایش رادیویی، سیده مریم ثابت به عنوان گزارشگر برنامه ترکیبی رادیویی و صدف پیشه احسان به عنوان گوینده برتر برنامه رادیویی جوایز جشنواره مراکز استان ها را از آن خود کردند.
معاون صدای مرکز گیلان خاطرنشان کرد : بهرام نوری به عنوان گوینده مستند رادیویی ، مریم واحد به عنوان کارگردان نمایش رادیویی و مریم عابد به عنوان صدابردار نمایش رادیویی تقدیر هجدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها را گرفتند.
همچنین بهرام نوری مریم واحد و مریم عابد لوح تقدیر هجدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها را از آن خود کردند/س .
 
برچسب ها: درخشش ، رادیو ، گیلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.