رئیس اداره تعاون، کار و اموراجتماعی آمل ازافزایش جمعیت فارغ التحصیلان بیکار شهرهای مرکزی مازندران خبرداد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ساری ، ولی‌الله چلابی گفت : در بخش اختصاص تسهیلات بانکی تنها صندوق توسعه کار آفرین امید بوده که در گذشته با عنوان امام رضا(ع) می‌شناختند، این شهرستان در حوزه مشاغل خانگی 9 هزار و 525 نفر اشتغال فراهم شد و در طرح‌های ناظر نیز 9 هزار و 540 نفر اشتغال‌زایی ایجاد شد.

وی، جویندگان کار در این شهرستان را 2 هزار و 477 نفر بیان کرد و افزود: در سال گذشته هزار و 214 فرصت شغلی فراهم شده و 2 هزار و 213 نفر به واحدهای تولیدی و تعاونی‌های این شهرستان معرفی شده که از این تعداد هزار و 51 نفر از سوی موسسات کاریابی‌ها بوده است.

رییس اداره کارواموراجتماعی آمل با اعلام اینکه حدود 9 درصد آمار بیکاران را در این بخش به خود اختصاص داده است، گفت: این آمار نسبت به سایر شهرستان‌های همجوار قابل قبول است.

ولی‌الله چلابی عمده جذب نیروها را در کارگاه‌های صنعتی و تولیدی بیان کرد افزود: در این شهرستان تامین 17 درصد را در شهرک‌های صنعتی شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه براساس بازرسی‌ها در امر تعداد کارگران این شهرستان اکنون 27 هزار و 905 نفر در 3 هزار و 300 کارگاه و واحدهای تولیدی و صنعتی، تعاونی‌ها مشغول کار هستند، تصریح کرد: هم‌اکنون این شهرستان تعداد 2 هزار و 477نفربیکار دارد در حالی‌که نیاز به 150 کارگر ساده در واحدهای تولیدی و صنعتی دارد.


انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.