استاندار اصفهان گفت: مدیران اصفهان نباید به این فكر كنند كه فقط در اصفهان مدیریت می كنند بلكه باید با توجه به معین بودن تهران به صورت فرا استانی مدیریت نمایند.

مديران استان نبايد فكر كنند كه صرفاً در سطح يك استان مديريت مي كنندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از اصفهان، رسول زرگرپور در دیدار عباس كاظم پور، مدیر عملیات شركت ملی پخش فراورده های نفتی ایران گفت: استان اصفهان از استانهای تراز اول و بزرگ كشور است و مسائل این استان نیز در سطح منطقه ای بررسی خواهد شد.

زرگرپور با بیان ظرفیت ها و پتانسیل های این استان گفت: اصفهان علیرغم اینكه استانی نفت خیر نیست ولی ۳۰ درصد از فراورده های نفتی كشور در این استان تولید می شود و باید در پخش فراورده های نفتی به صورت فرا استانی عمل كند.

وی با بیان اینكه خوشبختانه همدلی و هم افزایی خوبی در استان وجود دارد و كارها بخوبی جلو می رود ، اظهارداشت: مدیران استان اصفهان نباید در این اندیشه باشند كه فقط در استان اصفهان مدیریت می كنند بلكه باید به عنوان معین تهران به صورت فرا استانی مدیریت نمایند.

استاندار اصفهان با بیان اینكه اصفهان از لحاظ تعداد شهدا و جانبازان و ایثارگران و همچنین از نظر فرهنگ و تمدن جایگاه والایی دارد، گفت: مردم استان انتظار دارند كه همه ی امور استان در سطح و شان آن ها باشد.

مدیر ارشد استان ضمن تقدیر از زحمات حسین كرد ، برای حسن صادقیان بعنوان سرپرست جدید شركت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان آرزوی موفقیت نمود.

مدیر عملیات شركت ملی پخش فراورده های نفتی ایران نیز در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیت ها و توجه استاندار اصفهان به این بخش گفت: منطقه نفتی اصفهان صرفا مربوط به یك استان نیست و گستردگی زیادی دارد.

وی با بیان اینكه اصفهان ترمینال سوخت رسانی كشور می باشد، افزود: اصفهان در كریدور سوخت كشور قرار گرفته است و از اهمیت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.