اصفهان؛

ذخيره ي كافي اقلام و كالاهاي اساسي مورد نياز شهروندان در ماه رمضان وجود دارد

استاندار اصفهان گفت: اقلام مورد نياز روزه داران به حد وفور در انبارها و مراكز فروش وجود دارد و هيچگونه گونه نگراني و كم و كاستي در ارتباط با تهيه ي اين اقلام وجود ندارد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از اصفهان، رسول زرگرپور در جلسه ي تنظيم بازار استان با اشاره به اينكه اين جلسه به صورت ماهانه برگزار مي شود، اظهارداشت: در اين جلسات قيمت اجناس، فراواني و احيانا كمبود آن مورد بررسي قرار مي گيرد و تصميمات لازم براي آن ها گرفته مي شود.

استاندار اصفهان با اشاره به در پيش بودن ماه مبارك رمضان، گفت: بررسي اقلام مورد نياز روزه داران در دستور كار ويژه اين كميسيون قرار گفت.
وي اضافه كرد: معمولا در ماه رمضان اقلام خاصي مورد نياز روزه داران است و بازار هم در اين ماه نسبت به خريد اين اقلام حساسيت هايي را از خود نشان مي دهد كه لازم است بررسي هايي در خصوص فراواني اين اقلام صورت گيرد.

رسول زرگرپور با بيان اينكه خوشبختانه اقلامي از قبيل مرغ، گوشت قرمز، برنج، شكر، روغن و خرما به حد وفور در انبارها و مراكز فروش وجود دارد، تصريح كرد: بيش از 10 هزار تن مرغ و 260 تن گوشت قرمز در انبارهاي ذخيره شده كه مبين اين است كه در ارتباط با تهيه ي اقلام مورد نياز اين ماه هيچ گونه نگراني و كم و كاستي وجود ندارد.

زرگرپور به قيمت هاي متعادل اين اقلام اشاره كرد و افزود: با توجه به اينكه يك احتمال خيلي ضعيفي وجود دارد كه برخي از فروشنده ها در اين فاصله قيمت ها را كمي تغيير بدهند از سازمان تعزيرات و سيستم هاي نظارتي خواسته شد كه اين هفته وظايف خود را تشديد و قيمت هاي مصوب و قيمت هاي معقول را كنترل نمايد تا روزه داران و مردم استان بتوانند اقلام مورد نياز خود را به حد كفايت و با قيمت معقول و منطقي تهيه كنند.

مدير ارشد استان از مردم استان خواست كه اگر در مواردي به گرانفروشي و ... برخورد كردند به سازمان تعزيرات و سيستم هاي نظارتي گزارش دهند تا در اسرع وقت با آن ها برخورد شود.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.