ریاض یاسین وزیر خارجه دولت مستعفی یمن که در ژنو حضور دارد اعلام کرد که هیات نمایندگی منصور هادی در نشست ژنو شرکت می کند و فرصت ها را از دست نمی دهد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه المیادین، ریاض یاسین شمار اعضای هیات های شرکت کننده در نشست را هفت نفر عنوان کرد.

رائد فقیه خبرنگار شبکه الجزیره در ژنو نیز در این باره گزارش داد: هیات نمایندگی دولت (مستعفی) یمن پس از دیدار و گفتگو با اسماعیل ولد الشیخ احمد فرستاده سازمان ملل به یمن جلسه ای تشکیل داد تا اوضاع را ارزیابی کند، زیرا فرستاده سازمان ملل اعلام کرده است که شرکت کنندگان در نشست ژنو، گروههای سیاسی هستند اما نمایندگان منصور هادی اصرار دارند که هیات رسمی دولت محسوب شوند. در عین حال یکی از منابع در این نشست اعلام کرده است که این هیات در افتتاحیه نشست ژنو شرکت می کند تا نمایندگان حوثی ها را مورد ارزیابی قرار دهد. برخی منابع گفته اند که هیات حوثی ها و علی عبدالله صالح و متحدانشان که از صنعا حرکت کرده اند 25 نفر هستند. اگر این تعداد در نشست شرکت کنند معنای آن این است که گروههایی حضور یافته اند که در توافق اولیه و دعوت سازمان ملل نبوده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پارسافر
۰۳:۱۳ ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
باید در یمن انتخابات برگزار شود و افراد مورد اعتماد مردم پست های مهم را در دست بگیرند و پای سعودی ها هم از یمن قطع بشه.
آخرین اخبار