سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه دولت از زمان ابلاغ قانون امر به معروف و نهی از منکر تاکنون هیچ اقدامی صورت نداده است، گفـت: عملیاتی شدن این قانون در واقع اجرای اصل هشتم قانون اساسی و بالاتر از آن واجب بسیار مهم الهی است که اکنون در جامعه ما در حال کم‌رنگ شدن است.

خالقیحجت‌الاسلام والمسلمین "سیدعلی طاهری" سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، با بیان این که انتخابات هیئت رئیسه در جلسه امروز عصر این کمیسیون برگزار شد، گفت: طی این انتخابات هیئت رئیسه سابق کمیسیون فرهنگی در سمت‌های سابق خود ابقاء شدند.

نماینده گرگان و آق‌قلا با اشاره به اینکه دولت از زمان ابلاغ قانون امر به معروف و نهی از منکر تاکنون هیچ اقدامی صورت نداده است، اظهار کرد: امروز متوجه شدیم که رئیس مجلس در تاریخ بیستم خرداد این قانون را به دولت ابلاغ کرده است.

طاهری با تاکید براینکه انتظارمان از دستگاه‌های مخاطب قانون امر به معروف و نهی از منکر اجرای جدی این قانون است، خاطرنشان کرد: عملیاتی شدن این قانون در واقع اجرای اصل هشتم قانون اساسی و بالاتر از آن واجب بسیار مهم الهی است که اکنون در جامعه ما در حال کم‌رنگ شدن است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار