نماینده قم گفت: قای رئیس جمهور طی دستوری جلوی افطاری در ماه رمضان را از بیت‌المال بگیرید زیرا متأسفانه از اکنون دستگاه‌های اجرایی در حال دعوت و برنامه ریزی هستند تا از بیت‌المال افطاری دهند.

آقای رئیس‌جمهور! جلوی هزینه‌های افطاری از جیب بیت‌المال را بگیریدبه گزارش خبرنگار پارلمانی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ احمد امیرآبادی نماینده قم در تذکر شفاهی خود در صحن علنی امروز مجلس یکشنبه 24 خرداد خطاب به وزیر کشور گفت: متأسفانه شما در مجلس مسائلی را در ارتباط با واردات تعدادی خودروهای خارجی مانند پورشه از طریق کمیته امداد را بیان کردید که این اظهارات منجر به بی‌اعتمادی مردم به این نهاد انقلابی شده است.

وی ادامه داد: این سخن باعث کاهش درآمدهای کمیته امداد امام خمینی شده اگرچه فتاح واردات هرگونه خودرو را تکذیب کرده اما امیدواریم وزیر کشور در این مورد پاسخگو باشد.

نماینده قم خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: برخی مراجع قم  از حضور بانوان در ورزشگاه‌ها نگرانند، شما که فرزند حوزه علمیه قم هستید جلوی حرکات برخی دولتمردان را بگیرید زیرا اکنون مشکل اساسی مردم ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نیست بلکه معیشت و اشتغال جوانان است که باید رسیدگی شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس خطاب به روحانی اظهار داشت: هزینه جشن‌هایی که امروز در شهرستان‌ها به مناسبت 24 خرداد از سوی استانداری‌ها با عنوان حامیان روحانی برگزار می‌شود، از کجا می‌آید؟ آن را برای مردم اعلام کنید. 

وی خطاب به رئیس جمهور تأکید کرد: آقای رئیس جمهور طی دستوری جلوی افطاری در ماه رمضان را از بیت‌المال بگیرید زیرا متأسفانه از اکنون دستگاه‌های اجرایی در حال دعوت و برنامه ریزی هستند تا از بیت‌المال افطاری دهند.

نماینده قم تصریح کرد: چرا ماجرای تحقیق بورسیه‌ها را ارائه نمی‌کنید تا از حقوق افرادی که پایمال شده حمایت شود. 

امیرآبادی خطاب به وزیر کشور خاطر نشان کرد: از شما می‌خواهم تکلیف استاندار قم را مشخص کنید که چه کسی در قم استانداری را بر عهده دارد زیرا استاندار قم به طور پیوسته گله می‌کند که نمی‌گذارند بنده کار کنم. 

انتهای پیام/

برچسب ها: بانوان ، کمیته ، دولتمردان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار