سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از تصویب طرح شفاف‌سازی اعلام نمرات کتبی رتبه‌بندی و نتایج نهایی آزمون‌های استخدامی به داوطلبان استخدام و ممنوعیت به‌کارگیری غیرقانونی در این کمیسیون خبر داد.

"غلام‌رضا کاتب" سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، در تشریح جلسه کمیسیون متبوع خود اظهار کرد: طرح اصلاح ماده 3 قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 در دستور کار این جلسه بود که بدون اصلاحات مورد تصویب قرار گرفت.

نماینده گرمسار تصریح کرد: طرح شفاف‌سازی اعلام نمرات کتبی رتبه‌بندی و نتایج نهایی آزمون‌های استخدامی به داوطلبان استخدام و ممنوعیت به‌کارگیری غیرقانونی نیز در کمیسیون برنامه و بودجه مورد بررسی قرار گرفت که با اصلاحات به شکل زیر تصویب شد.

وی ادامه داد: مدیری که از این پس طبق این قانون نسبت به جذب غیرقانونی نیرو اقدام کند به جزای نقدی درجه 6 مجازات‌های اسلامی و انفصال موقت از خدمت، 6 ماه تا 2 سال محکوم می‌شود.

کاتب همچنان تأکید کرد: افرادی که به خدمت یکی از دستگاه‌های مورد این قانون درآمده‌اند و مفاد این قانون را رعایت نکرده‌اند، ادامه خدمت‌شان ممنوع بوده و سوابق آن‌ها نیز در صورت استخدام در آزمون‌های بعدی لحاظ نخواهد شد.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس خاطرنشان کرد: این موضوع بدان معناست که کارمندی که خلاف قانون و بدون آزمون وارد دستگاه‌های دولتی شده ادامه کارش ممنوع بوده و در صورت ورود با آزمون‌های استخدامی به دستگاه‌های دولتی سوابق وی نادیده گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار