سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در تشریح حضور معاون اول قوه قضاییه در این کمیسیون گفت: با اعلام حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای از تقلیل بیش از 571 پرونده دانه‌درشت‌ بدهکار سیستم بانکی به 271 پرونده و بازپس‌گیری 43 هزار هکتار زمین‌های بیت‌المال خبر داد.

"محمدمهدی برومندی" سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، در تشریح جلسه امروز عصر این کمیسیون که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای برگزار شد، اظهار کرد: معاون اول قوه قضاییه اقدامات صورت گرفته توسط این دستگاه را در برابر زمین‌خواری، حفظ بیت‌المال و همچنین اقدامات آتی را در این جلسه ارائه کرد.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس نیز نقطه نظرات خود را در این رابطه مطرح کردند و قرار شد کمیسیون‌های تخصصی برای مقابله بیشتر با پدیده زمین‌خواری و حفظ حقوق بیت‌المال تشکیل شود تا نقطه نظرات و دیدگاه‌ها در آن مورد بررسی قرار بگیرد.

نماینده مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد با تاکید براینکه تصمیم برآن شد که ارتباط میان مجلس و قوه قضاییه جدی‌تر از گذشته پیگیری شود،‌افزود: حجت‌الاسلام والمسلمین اژه‌ای نیز عزم قوه قضاییه را برای برخورد با زمین‌خواری بسیار جدی اعلام کرد.

برومندی اظهار کرد: سخنگوی دستگاه قضا نیز در این جلسه از گزارش بانک مرکزی به قوه قضاییه مبنی بر تقلیل بیش از 571 پرونده دانه‌درشت‌ بدهکار سیستم بانکی به 271 پرونده خبر داد.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس خاطرنشان کرد: با اقدامات قوه قضاییه نیز 43 هزار هکتار از زمین‌های بیت‌المال و دولت از زمین‌خواران بازپس گرفته شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار