رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: درخواست کرده‌ایم که کارگروهی از دولت و مجلس برای رسیدگی به بهبود معیشت فرهنگیان شاغل و بازنشسته تشکیل شود. متاسفانه هیچ عنایتی نشد تا اینکه نمایندگان مجلس ناگزیر به پیگیری استیضاح وزیر شدند.

ضرورت تشکیل کارگروهی از دولت و مجلس برای رسیدگی به وضعیت فرهنگیانبه گزارش خبرنگار پارلمانی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در جلسه علنی امروز (یکشنبه 24 خردادماه) در نطق میان‌دستور خود گفت: درخواست کرده‌ایم که کارگروهی از دولت و مجلس برای رسیدگی به بهبود معیشت فرهنگیان شاغل و بازنشسته تشکیل شود. 
 
وی افزود: متاسفانه هیچ عنایتی در این مورد نشد تا اینکه نمایندگان مجلس ناگزیر به پیگیری استیضاح وزیر شدند، امید است که دولتی که امید و تدبیر را به عنوان شعار محوری خود انتخاب کرده، در این رابطه راستی‌آزمایی را عملا به فرهنگیان نشان دهد. 
 
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: انتظار می‌رود که فضای علمی در دانشگاه‌ها به فضای سیاست‌زدگی ارجحیت پیدا کند تا رشد فناوری و علمی کشور دچار افت نشود، اما امروز متاسفانه آثار و تبعات آن را شاهد هستیم. 
 
زاهدی با اشاره به 24 خرداد سالگرد حماسه سیاسی انتخابات، خاطرنشان کرد: ضمن ابراز به اعتماد به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای اعلام می‌کنیم ملت ایران هرگز زیربار زیاده‌خواهی و زیاده‌طلبی‌های آمریکا نمی‌رود، تیم مذاکره‌کننده با حمایت رهبری و مردم محکوم و استوار مقابل این زیاده‌خواهی‌ها بایستد. 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: عدم ، توجه ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار