فرماندار تگزاس قانون حمل سلاح در اماکن عمومی و دانشگاه ها را امضا کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، دفتر فرمانداری تگزاس روز گذشته از امضای قانون حمل سلاح در خیابانها و دانشگاه های این ایالت آمریکا خبر داد. دفتر فرمانداری تگزاس اعلام کرد این قوانین اجازه حمل سلاح در خیابانها و آشکار سازی آن را می دهد. این قوانین همچنین اجازه می دهد افراد در دانشگاه های تگزاس به شرط آشکار نکردن باخود سلاح حمل کنند. 

"گرگ ابت،" فرماندار جمهوری خواه ایالت تگزاس در بیانیه ای اعلام کرد: من افتخار می کنم که آزادی را در تنها ایالت تک ستاره گسترش داده ام. وی گفت این قوانین مرتبط با تأمین حقوق ساکنان این ایالت در حمل سلاح طبق متمم دوم قانون اساسی آمریکا است.

امضای این قانون بوسیله فرماندار تگزاس تنها چند ساعت پس از آن انجام شد که روز گذشته فردی با سلاح و مواد منفجره به مقر پلیس در شهر دالاس این ایالت حمله کرد. قانون حمل سلاح در دانشگاه های تگزاس با وجود مخالفت های بسیار، از اولویت های مدافعان حمل سلاح به شمار می رفت. ساکنان ایالت تگزاس برای دریافت مجوز حمل سلاح، باید 21 ساله باشند و این بدان معناست که بسیاری از دانشجویان قادر به حمل سلاح نخواهند بود. 

قرار است قانون حمل آشکار سلاح در تگزاس از اول ژانویه 2016 ( 11 دی 94) اجرایی شود. این در حالی است که قانون حمل سلاح در دانشگاه ها از اول اوت 2016 (11 مرداد 95) به اجرا گذاشته خواهد شد.


انتهای پیام/     

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار