مديرکل چاپ و توزيع سازمان پژوهش و برنامه‌ريزی،زمان شروع ثبت نام اينترنتی کتاب های درسی دانش آموزان تهران را ششم تير ماه اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران، ليدا نيک‌روش مديرکل چاپ و توزيع سازمان پژوهش و برنامه‌ريزي با بيان اينکه توزيع کتاب‌هاي درسي دوره ابتدايي دانش‌آموزان تهراني به‌ صورت پايلوت از ششم تير از طريق اينترنت انجام مي‌گيرد، گفت: کتابفروشی ها حق ثبت‌نام اينترنتی برای توزيع کتاب درسی دوره ابتدايی را ندارند.

وي از اينترنتی شدن توزيع کتاب‌های دوره ابتدايی خبر داد و گفت: اولين جامعه آماری ما شامل کتاب‌های دانش‌آموز پيش دانشگاهی بود، اما تصميم گرفتيم توزيع کتاب‌های پايه ابتدايی دانش‌آموزان تهرانی هم به صورت الکترونيکی باشد.

نيک روش افزود: خانواده‌های دانش‌آموزان دوره ابتدايی مي توانند از ششم تير ماه نسبت به ثبت‌نام در سامانه آموزش و پرورش به نشانی www.tehran.edu.ir اقدام نمايند.

مديرکل چاپ و توزيع سازمان پژوهش و برنامه‌ريزی بيان کرد: دانش‌آموزاني که امکانات دسترسي به اينترنت را ندارند، مي‌توانند با مراجعه به مدرسه، مدير آن مدرسه نسبت به ثبت‌نامشان اقدام کند. چرا که دسترسی مدير مدرسه برای ثبت‌نام باز شده و او می تواند به‌ صورت گروهی نيز ثبت‌نام را انجام دهد.

به گفته نيک‌روش، کتاب‌های درسی دانش‌آموزان دوره ابتدايی پيش از مهر ماه توزيع خواهد شد.

وی در پاسخ به اين پرسش که کتابفروشی ها نسبت به ثبت‌نام اينترنتی کتاب‌های دوره ابتدايی اقدام کرده‌اند، تاکيد کرد: فروش کتاب‌های دوره ابتدايی از طريق آموزش و پرورش است و هيچ ارتباطی به کتابفروشی ها ندارد و اگر کتابفروشی ثبت‌نام اينترنتي کند، تخلف محسوب مي‌شود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه صلا ح یار
۱۶:۴۵ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
مدرسه امیر کبیر
آخرین اخبار