مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت : کارشناسان اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی در قالب 75 گروه ثابت و سیار برفرآورده های خام دامی در ماه مبارک رمضان نظارت دارند.

دکتر مجید روحانی نژاد در گفتگو با گروه استانهای باشگاه خبرنگاران مشهد،افزود: طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی خراسان رضوی با هدف ارائه خدمات بهداشتی بهینه به زائران و مجاوران رضوی و تامین بهداشت و سلامت اجرا می شود.

وی با بیان اینکه در این طرح همه مراکز نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی در نقاط مختلف استان و بویژه مشهد تحت کنترل و نظارت ویژه قرار می گیرد افزود: بازرسان بطور مستمر از فروشگاه ها و مراکز عرضه در شهر در ماه رمضان و نیز احتمال سوء استفاده برخی از افراد فرصت طلب، برای عرضه فرآورده‌های خام دامی غیربهداشتی و ارزان قیمت بازرسی می شود.

وی به زائران و مجاوران رضوی توصیه کرد : با توجه به گستردگی شبکه توزیع فرآورده‌های خام دامی به صورت تازه و منجمد و برای حفظ سلامتی خود در صورت مشاهده هرگونه تخلف، بویژه تخلفات فوق، مراتب را در مشهد با شماره‌تلفن‌های و 37250035،37250035(شبکه دامپزشکی مشهد)، 36233075(پیام‌گیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان)، 1512(مرکز پاسخگویی اداره کل دامپزشکی) و در شهرستان‌ها به نزدیکترین شبکه دامپزشکی و یا با شماره پیام کوتاه 300001512 اطلاع دهند.




انتهای پیام// ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.