نماینده کلیبر گفت: کشف فسادهای پولی با رقم‌های بسیار درشت در کشور که متأسفانه ردپایی از برخی بانک‌ها درآن‌ها مشاهده می‌شود انتظار جدی را از دولت برای مبارزه با فساد و بالا بردن سطح نظارت‌ها بوجود آورده است.

بیکاری در برخی شهرستان‌ها تاب و توان مردم را بریده استبه گزارش خبرنگار پارلمانی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، ارسلان فتحی‌پور نماینده کلیبر در نطق میان دستور خود در صحن علنی امروز چهارشنبه 20 خرداد با اشاره به مسائل منطقه‌ای اظهار کرد: اوضاع نابسامان منطقه بیش از هر زمان دیگری خباثت استکبار جهانی و قدرت‌های بزرگ را به نمایش گذاشت.

رئیس کمسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: تولید ویروس‌های خشونت دینی از جیب مردم منطقه در پژوهشکده‌های آمریکایی و اروپایی مانند داعش، جبهه‌النصره، بوکوحرام و ... خاورمیانه و آفریقا را تنها محل استفاده از سلاح‌های نظامی تولید غرب کرده است.

وی ادامه داد: هدف تمامی این ترفندها تنها جلوگیری از توجه به رژیم صهیونیستی است و ما هر چه فریاد می‌زنیم گوش شنوایی وجود ندارد.

فتحی‌پور تأکید کرد: در مذاکرات هسته‌ای تنها با اجماع بر روی منافع ملی و حرکت پشت سر مقام معظم رهبری می‌تواند موفقیت ما را تضمین کند. 

نماینده کلیبر اظهار داشت: ما همچنان منتظر نتایج عینی اقتصاد مقاومتی هستیم مخصوصا با محوریت کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری‌ها، خروج از رکود تورمی را که دولت وعده داده بود و کمیسیون اقتصادی نیز پایش می‌کرد البته علیرغم توفیق دولت در کنترل شتاب تورم متأسفانه اکنون در اقصی نقاط کشورمان شاهد کم شدن آستانه تحمل مردم از بیکاری شدید در برخی شهرستان‌ها هستیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: کشف فسادهای پولی با رقم‌های بسیار درشت در کشور که متأسفانه ردپایی از برخی بانک‌ها درآن‌ها مشاهده می‌شود انتظار جدی را از دولت برای مبارزه با فساد و بالا بردن سطح نظارت‌ها بوجود آورده است.

وی در ادامه افزود: در آستانه تهیه و تدوین برنامه ششم توسعه هستیم و از دولت انتظار داریم یک برنامه جامع عملیاتی در حمایت از تولید ملی ارائه کند بطوری که بتواند جبران عقب‌ ماندگی‌های برنامه چهارم و پنجم توسعه و همچنین برنامه چشم‌انداز را بکند.

فتحی‌پور خاطر نشان کرد: از رئیس جمهور تقاضا دارم همانطوری که در سخنرانی‌های عمومی و خصوصی خود به مردم آذربایجان شرقی وعده دادند نسبت به احقاق جدی حقوق تیم تراکتورسازی تبریز اقدام کنند زیرا اقدامات صورت گرفته تاکنون نتوانسته مردم را راضی کند. 

انتهای پیام/

برچسب ها: تضمین ، منافع ، حرکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار