سردار سلامی در دومین همایش سراسری امنیت پایدار:

سلاح هسته‌ای در دکترین دفاعی ایران و اندیشه‌های رهبری هیچ جایگاهی ندارد

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: صحنه مذاکرات به نحوی است که دشمنان به دنبال تسلیم شدن ملت ایران در مقابل القائات 1+5 هستند.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در دومین همایش سراسری امنیت پایدار که در سالن بصیرت دانشگاه جامع امام حسین(ع) برگزار شد، اظهار داشت: صحنه مذاکرات 1+5 و جمهوری اسلامی ایران به نحوی است که دشمنان به دنبال تسلیم شدن ملت ایران در مقابل القائات 1+5 هستند. 

وی با اشاره به نقش ساختار فطرت الهی در امنیت جهانی و تشریح این موضوع گفت: وقتی برخی کشورها قدرت نظامی خود را بیش از حد گسترش می‌دهند که این موضوع با توحش سیاسی و سقوط ارزش‌های اخلاقی همراه شده، باعث زوال آن‌ها می‌شود که سقوط و زوال قدرتی همچون ایالات متحده آمریکا قطعی است.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به نیرنگ‌های ایالات متحده آمریکا در حوزه آزادی و دموکراسی تأکید کرد: آمریکایی‌ها بدترین دشمن ما هستند که سلاح کشتار جمعی در اختیار دارند و برای آن‌ها کشتن انسان‌های بی‌گناه اهمیتی ندارد.

سردار سلامی اظهار داشت: سلاح هسته‌ای در دکترین دفاعی جمهوری اسلامی ایران و اندیشه‌های دفاعی رهبر معظم انقلاب، هیچ جایگاهی ندارد. 

جانشین فرمانده کل سپاه عنوان داشت: بزرگترین خطر امنیتی ما امکان نفوذ تفکرات و معیارهای دشمن در فضای ذهنی و قلبی ما است و باید قدرت معنوی خود را در همه ابعاد گسترش دهیم.

سردار سلامی گفت: داعشی‌ها به ظاهر خود را انسان‌های مسلمانی نشان می‌دهند، در حالی که با بدترین اعمال، چهره اسلام را تخریب می‌کنند. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: توسعه قدرت دفاعی، مردمی کردن امنیت و جلوگیری از گسترش تفکرات دشمن، باعث امنیت پایدار می‌‌شود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار