نیازی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

عدم رعایت قوانین کشور توسط دیپلمات‌های اروپایی "دهن‌کجی" است

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور از عدم رعایت قوانین دیپلماتیک توسط دیپلماتهای اروپایی در دیدار با مسئولان دستگاههای کشورمان انتقاد کرد.

مقام معظم رهبر ی تنها با یک سخنرانی توطئه‌های بزرگ را خنثی می‌کنند/ حضور دیپلمات‌های اروپایی در خاک کشور ما و رعایت نکردن قوانین کشور درواقع دهن کجی بزرگی است

"سامان نیازی" عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجوی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تشریح اصول مورد نظر مقام معظم رهبری درباره اسلام ناب محمدی(ص) از منظر حضرت امام(ره) پرداخت و اظهار داشت: امام(ره) با نظریه ولایت فقیه یک مدل بی نظیر در دنیا ارائه کرد.

وی ادامه استکبارستیزی را از اصول و آرمان‎های جاودان انقلاب اسلامی دانست، و افزود: مسئولین مربوطه نباید اجازه بی‌حرمتی به ارزشهای انقلابی را دهند، بدون شک کسانی که منافع شخصی را به منافع ملی و دینی ترجیح می‌دهند در پی تحریف امام(ره) و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در مورد اینکه باید اصول امام (ره) را بازخوانی کنیم افزود: امروز همگان باید نسبت به راه و اندیشه امام راحل حساسیت و غیرت داشته باشیم.

نیازی تصریح کرد: امروز باید به رهبری خود افتخار کنیم چرا که علی‌رغم همه هجمه‌ها و تهدیدها ایشان تنها با یک سخنرانی توطئه‌های بزرگی را خنثی می‌کنند و این خنثی سازی همان چیزی است که سال‌ها دشمنان ایران و اسلام را ناامید کرده است.

وی با بیان اینکه راه و اندیشه امام(ره) متعلق به کل دنیاست و هیچ مرزی نمی شناسد، ادامه داد:  از برکات انقلاب اسلامی و ولایت فقیه این است که هر کسی با هر سلیقه سیاسی زیر چتر ولایت فقیه برای پیشبرد اهداف کشور فعالیت می‌کند و همه جناح‌های سیاسی باید زیر این چتر برای این انقلاب و نظام فعالیت و خدمت بیشتری انجام دهند.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با اشاره به سخن حضرت امام(ره) در مورد اینکه  "پشتیبان ولایت فقیه باشید به مملکت شما آسیب نرسد" اظهار کرد: امروز باید به حال عده‌ای که قدر ولایت فقیه را نمی‌دانند تاسف خورد و امروز همه ما باید قدردان ولایت فقیه‌ بیش از پیش باشیم. 

نیازی با تاکید بر لزوم توجه به رفتار و سیره امام خمینی(ره) و تلاش برای عمل به آن گفت: امام(ره) همواره می‌فرمودند که حمایت از مظلوم از اصولی است که باید در تمام بخش‌های جامعه و زندگی ما مشاهده شود.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه مسئولان مربوطه و دستگاه دیپلماسی نباید اجازه بی‌حرمتی به ارزشهای انقلابی را دهند، خاطرنشان کرد: حضور دیپلمات‌های اروپایی در خاک کشور ما و رعایت نکردن قوانین کشور درواقع دهن کجی بزرگی است چرا که ارزش‌های انقلاب و خون شهدای ما نباید فراموش گردد و امام(ره) نیز برای حفظ همین ارزش‌ها،  جمهوری اسلامی را بنیان گذاری کردند. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، حضرت آیت‌الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی روز پنجشنبه در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با تاکید بر لزوم مقابله با تحریف شخصیت حضرت امام(ره) فرمودند: اگر ملّت ایران بخواهد این راه را ادامه بدهد، باید راه امام بزرگوار را درست بشناسد، اصول او را درست بشناسد، نگذارد شخصیّت امام را تحریف کنند، که تحریف شخصیّت امام، تحریف راه امام و منحرف کردن مسیر صراط مستقیم ملّت ایران است. اگر راه امام را گم کنیم یا فراموش کنیم یا خدای نکرده عمداً به کنار بگذاریم، ملّت ایران سیلی خواهد خورد. 

ایشان در بخش دیگری از فرمایشاتشان در بيان یکی از مبانی فکری امام (ره) خاطرنشان کردند: "در بعُد خارجی، امام (ره) صريحا" در جبهه مخالفِ قلدران بين‌المللی و مستکبران بود و در حمايت از مظلومان هيچ ملاحظه‌ای نمی‌کرد.

"تأکيد بر استقلال و نفيی سلطه‌پذيری" یک اصل دیگر از مکتب امام(ره) بود که رهبر انقلاب اسلامی به آن اشاره کردند.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار