نیازی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

هیچ فرد یا گروهی حق ندارد از اندیشه‌های امام(ره) برای پیشبرد اهداف خود استفاده کند

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور گفت: هیچ گروه و فردی حق ندارد از اندیشه‌های حضرت امام(ره) به نفع خود و برای پیشبرد اهداف شخصی و گروهی استفاده کند.

راه و اندیشه امام (ره) متعلق به کل دنیاست و هیچ مرزی ندارد/ غرب از یک پدیده دموکراتیک با زیر برنامه اسلامی هراس دارد"سامان نیازی" عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فرارسیدن بیست و ششمین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ادامه راه امام(ره) پشتیبانی از ولایت فقیه است.

وی ادامه داد: آن چیزی که انقلاب اسلامی را در سرتاسر دنیا متمایز کرد  اقتدار، اخلاق، خستگی‌ناپذیری و ساده زیستی امام(ره) بود.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد با بیان اینکه هیچ گروه و فردی حق ندارد از اندیشه‌های حضرت امام(ره) به نفع خود و برای پیشبرد اهداف شخصی و گروهی استفاده کند، افزود: راه و اندیشه امام راحل متعلق به همه است و هیچ مرز سیاسی و جناحی  نمی‌شناسد.

نیازی با بیان اینکه امروز همه ما باید به جمله حضرت امام (ره) مبنی بر اینکه "آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند" ایمان داشته باشیم، ادامه داد: بیش از 36 سال از تاریخ انقلاب اسلامی می‌گذرد و در این مدت نه تنها دشمن نتوانسته است این نظام را از پای درآورد بلکه روزبه روز بر عزت، قدرت و پیشرفت این نظام افزوده شده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز همه ما باید این راه را با پشتیبانی از ولایت فقیه ادامه دهیم چرا که غرب از یک پدیده دموکراتیک مثل ولایت فقیه با زیربرنامه اسلامی، هراس دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: نیازی ، امام ، خمینی ، دموکراتیک ، غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار