عضو سابق شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور گفت: جمهوری اسلامی در طول روند مذاکرات هسته‌ای، عقلانیت، صلابت و منطق خود را به جهانیان نشان داده است.

جمهوری اسلامی منطق خود را در مذاکرات نشان داده است«سامان نیازی»، عضو سابق شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جنگ زرگری آمریکا و رژیم صهیونیستی اظهارداشت: جمهوری اسلامی در طول روند مذاکرات هسته‌ای، عقلانیت، صلابت و منطق خود را به جهانیان نشان داده است.

وی ادامه داد: آمریکا و استکبار هم که خود را یک شکست خورده در مقابل منطق جمهوری اسلامی می‌بینند، سعی دارند باهوچی‌گری و هیاهو به اهداف خود برسند.

عضو سابق شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور اضافه کرد: یکی از اقدامات ایالات متحده نمایش دادن عروسک دست‌آویزی مانند نتانیاهوست و همه به خوبی واقفند که آمریکا و رژیم صهیونیستی در دشمنی با ایران، متحد و مشترک هستند  پس بدون شک حرکات اخیر نتانیاهو و اوباما بیشتر شبیه یک فیلم است تا واقعیت و نتانیاهو بازیگر اصلی این فیلم آمریکایی است.

وی با بیان این که نتانیاهو به خوبی پیام جمهوری اسلامی را درک کرده است، تصریح کرد: این پیام حاکی از آن است که در روند مذاکرات چه توافق حاصل شود و چه نشود،‌ امنیت اسرائیل تضمین نخواهد شد و در همین راستا رژیم صهیونیستی سعی دارد به زعم خود به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند اما باز هم مانند سابق ناکام خواهد ماند.

نیازی با اشاره به این که همه دنیا بدانند که چنانچه در روند مذاکرات شکستی رخ دهد، بدون تردید آمریکا و رژیم صهیونیستی مقصرین اصلی‌اند چرا که روند مذاکرات نشان می‌دهد که این دو رژیم زیاده‌خواه و بهانه‌جو هستند.

عضو سابق شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور افزود: ‌ملت ایران هیچ توجهی به بهانه‌جویی‌ و زیاده‌خواهی دشمن نخواهد داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در حقیقت با هدف ایجاد تفرقه بین کشورهای ایران، لبنان، سوریه و عراق دست به خلق گروهک داعش است اما شاهد آن بودیم که همین گروهک تروریستی موجب اتحاد کشورهای نامبرده شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار