رييس مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امام رضا (ع) در مشهد از ترخيص 23 نفر از زائرین عربستانی بستری در اين مرکز خبر داد.

به گزارش گروه علمی،‌ پزشكی باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا، دکتر عبدالله بهرامي با اشاره به اينکه در پي مسموميت جمعي از زائران عربستاني در يکي از هتل هاي مشهد، 32 نفر شامل  15 زن و مرد و 17 کودک در اين مرکز بستري شدند، اظهار داشت: با اقدامات مراقبتي و درماني مناسب، در حال حاضر 23 نفر از بيماران با شرايط جسماني مناسب و مطلوب از اين مرکز مرخص شدند.

وي در خصوص ديگر بيماران بستري در اين مرکز نيز خاطر نشان کرد: 9 بيمار ديگر نيز در حال حاضر با شرايط مطلوب و مناسب در بخش مراقبتهاي ويژه بستري هستند و به زودي اين افراد نيز مرخص خواهند شد.

گفتني است: از زمان بستري شدن زائران عربستاني در بيمارستان امام رضا(ع)، مقامات کشوري و استاني در هيات هايي جداگانه با حضور در بخش هاي بستري اين بيمارستان ضمن عيادت در جريان روند درماني آنان نيز قرار گرفتند.

بر اساس اين گزارش، رييس کميسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي، معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي کشور، قائم مقام توليت آستان قدس رضوي، استاندار خراسان رضوي، مدير کل گردشگري و صنايع دستي خراسان رضوي، معاون سياسي امنيتي استانداري خراسان رضوي از جمله مقاماتي بودند که از زائران عربستاني بستري در بيمارستان امام رضا(ع) عيادت کردند.

همچنين دکتر مهرابي بهار رييس دانشگاه علوم پزشکي مشهد، مديران و مسئولان دانشگاه و دکتر بهرامي رييس بيمارستان امام رضا(ع) مشهد نيز با حضور مکرر بر بالين بيماران با جديت تمام پيگير روند درماني زائران عربستاني هستند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار