سردار عبدالهی در مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز دوم آزادراه حرم تا حرم افزود: یکی از اولویت های بزرگ کاری ما تکمیل زیرساخت های جاده ای است که باید مشکلات آن رفع و آزادراه ها و جاده های بیشتری احداث شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ وی تصریح کرد: آزادراه حرم تا حرم نیز به عنوان بستر مناسبی برای سفرهای زائران علی بن موسی الرضا(ع) است که فاز اول آن با دارا بودن هزار ابنیه، ظرف دو سال به بهره برداری رسید و اکنون نیز باید گلوگاه های موجود در این آزادراه را رفع کنیم.

استاندار خراسان رضوی نیز گفت: سالانه 14 میلیون زائر جاده ای در مشهد داریم که برای خدمت رسانی به آنان نیاز به آزاد راه ها و جاده های مناسب است.

رشیدیان افزود: آزادراه حرم تا حرم یکی از این فرصت هاییست که امروز شاهد عملیات اجرایی آن هستیم همچنین این آزادراه یک محور ترانزیتی برای شمال-جنوب و شرق- غرب است.

نماینده مردم مشهد و کلات گفت: ظرفیت های جهانی بسیار مغتنمی در شهر مشهد داریم و از همه مهمتر بارگاه مضجع شریف علی بن موسی الرضا(ع) است که باید زمینه حضور زائران آن حضرت را به بهترین نحو آماده کنیم.

حجت الاسلام پژمانفر ادامه داد: امروز در سایه همدلی و همزبانی همه ظرفیت های کشور باید درکنار یکدیگر قرار بگیرد تا این مهم (زمینه حضور زائران) به انجام برسد.

وی افزود: احداث پروژه آزادراه حرم تا حرم فرصتی است برای به ثمر رسیدن اهدافی که جهت آرامش زائران داریم چرا که این شهر کانون اجتماع میلیون ها مسلمان است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.