تیم‌های ملی فوتبال افغانستان و سوریه از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی روسیه 2018 فردادر ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مشهد به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، مربی تیم ملی افغانستان در نشست کادر فنی این تیم در جمع اصحاب رسانه گفت: به درخواست کشور افغانستان و با حمایت ایران، این مسابقه که از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی روسیه 2018 روز پنجشنبه 23 خرداد در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد برگزار می شود.

علی اصغر لعلی افزود: لیگ برتر افغانستان از سه سال پیش ترتیب داده شده، برخی بازیکنان این کشور در تیم های مختلف جهان بازی می کنند که ما برای جذب آنها اقدام کرده ایم ولی به دلیل اینکه تیم ملی افغانستان هنوز نمی تواند حرفه ای بازی کند، جذب این بازیکنان صد درصد امکان پذیر نیست.

وی با اشاره به پیش بینی نتیجه این بازی ادامه داد: هر تیمی اگر درخانه خود بازی کند به دلیل آشنایی با شرایط فیزیکی و حضور متعدد تماشاچیان از امتیاز برد بیشتری برخورداراست اما اگر این بازی در مشهد انجام می شود، ما امید داریم که تماشاچیان زیادی در آن روز بازی ما را تشویق کنند و همین امر شانس برد را بیشتر می کند.

وی تصریح کرد: ما شناخت خوبی از بازی تیم رقیب یعنی سوریه داریم و 23 بازیکن ما با آمادگی که کسب کردند و انگیزه برد در مشهد به مقابله با این تیم می روند.

وی با بیان اینکه در بازیهای مقدماتی جام جهانی روسیه 2018 رقبای ما کشورهای سوریه، ژاپن، کامبوج و سنگاپور است گفت: فقط بازی با ژاپن در تهران انجام می شود و بقیه بازی ها در مشهد است.

لعلی ادامه داد: برای جذب بازیکنان خود از تیم های مطرح جهانی نیاز به عملکرد حرفه ای، بالا بردن دانش مربیان و کارایی فدراسیون فوتبال کشور افغانستان داریم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.