مدیر کمربند سبز شهرداری مشهداز تخریب 14 معدن غیر مجاز در ارتفاعات جنوبی شهر مشهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران سعید پاکسیما در حاشیه تخریب معادن غیر مجاز ارتفاعات جنوبی شهرمشهد گفت: : در ارتفاعات جنوبی شهر مشهد بیش از 79 مورد تصرف شامل ویلا، زمین زراعی و خانه‌های مجردی پاکسازی شده و اکنون نیز 14 معدن غیر مجاز تخریب و پاکسازی میشود.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته این 14 معدن در مدت سه روز آینده به وضع سابق خود قبل از احداث برمی‌گردند و دو معدن مجاز در این منطقه با تمدید پروانه به فعالیت خود ادامه میدهند.

پاکسیما بیان کرد: با دستور دادستان، اکیپ مشترک گشت حفاظت از اراضی ،اداره راه و شهرسازی، اداره‌کل منابع طبیعی، محیط زیست، صنعت و معدن و شهرداری مشهد تشکیل شده که با قدرت بیشتر از احداث هرگونه معدن جدید جلوگیری خواهند کرد.

وی افزود: با توجه به تخریباتی که با احداث این معادن در طبیعت انجام شده با پر کردن این معادن به دنبال ایجاد فضای سبز در این مناطق هستیم.

مدیر کمربند سبز شهرداری مشهد با اشاره به احداث 9 هزار هکتار فضای سبز از وکیل‌آباد تا هفت‌حوض مشهد گفت: در حال حاضربا کاشت 300 هزار اصله درخت ،هزار و 700 هکتارفضای سبز در ارتفاعات جنوبی شهر مشهد احداث شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.