یک منبع نزدیک به تیم هسته‌ای در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

صحبتی از تمدید مذاکرات نیست/ تحت فشار زمان قرار نداریم

یک منبع نزدیک به تیم هسته‌ای: تیم هسته‌ای اعلام کرده است که تلاش می‌کنیم تا موعد مقرر به نتیجه برسیم ولی تحت فشار زمان قرار نداریم زیرا محتوا برایمان مهم است.

صحبتی از تمدید مذاکرات نیست/ تحت فشار زمان قرار نداریم
یک منبع نزدیک به تیم هسته‌ای در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران پیرامون مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 و حصول توافق در موعد مقرر گفت: فعلا صحبت از تمدید نیست و بعید است تا روزهای آخر هم صحبتی باشد.

وی افزود: تیم هسته‌ای اعلام کرده است که تلاش می‌کنیم تا موعد مقرر به نتیجه برسیم ولی تحت فشار زمان قرار نداریم زیرا محتوا برایمان مهم است.

این منبع نزدیک به تیم هسته‌ای در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا برنامه‌ای برای حضور تمام وزرا در نظر گرفته شده است؟ اظهار کرد: هنوز زمانی برای حضور وزرا تعیین نشده است.

شایان ذکر است با وجود بازگشت معاونین وزرای خارجه به کشورهایشان اما بحث و گفت‌وگوها میان کارشناسان در وین همچنان ادامه دارد .

همچنین معاون وزیر امور خارجه کشورمان روز شنبه پیش از ترک وین در  در تشریح روند مذاکرات گفته است: در سطح معاونان هم روی متون اصلی کار بیشتری صورت گرفت، به هرحال کار سخت و پیچیده‌ای است و کار خیلی کُند پیش می‌رود، این موضوع حساسیت‌ها و پیچیده‌گی‌های خودش را دارد، ولی به هرحال مشغول هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار