عضو شورای عالی سازمان نظام پرستاری گفت: پشتوانه اصلی سازمان 127 هزار عضو آن هستند که به صورت داوطلبانه به عضویت نظام پرستاری در آمده‌اند و هیچ فشار و اجباری برای عضویت پرستاران در کشور وجود ندارد.

سعید لک عضو شورای عالی سازمان نظام پرستاری در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان  گروه علمی،‌ پزشكی باشگاه خبرنگاران بیان کرد: با نزدیک شدن به آغاز رقابت های نامزدهای انتخاباتی و با اعلام نتایج بررسی صلاحیت‌ها در سراسر کشور، بحث رقابت‌های انتخاباتی به صورت جدی مطرح شده است و از روز جمعه کلیه تبلیغات چهارمین دوره انتخاب نظام پرستاری به صورت رسمی  آغاز می‌شود.

وی افزود: سازمان نظام پرستاری در سه دوره گذشته نشان داده که به هیچ عنوان به اشخاص وابسته نیست و پشتوانه اصلی سازمان 127 هزار عضو آن هستند که به صورت داوطلبانه به عضویت نظام پرستاری در آمده‌اند و هیچ فشار و اجباری برای عضویت پرستاران در کشور وجود ندارد.

لک تصریح کرد: تصور اینکه سازمان نظام پرستاری و انتخابات آن تحت تاثیر افراد قرار خواهد گرفت کاملا اشتباه است و بدون شک پشتوانه‌ پرستاری، پرستاران هستند.

عضو شورای عالی نظام پرستاری خاطر نشان کرد: هر گروهی با هر رویکردی که بتواند رای پرستاران را کسب کند قابل احترام است و تمام پرستاران و تمامی 127 هزار نفر عضو سازمان باید پشتوانه این گروه منتخب در فعالیت‌های 4 سال ‌آینده باشد. 




انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار