عضو کميسيون امنيت و دفاع پارلمان عراق اعلام کرد کشورهای عربستان، اردن و ترکيه اجازه می‌دهند تروريست ها از مرزهايشان وارد عراق شوند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از خبرگزاري واع، عضو کميسيون امنيت و دفاع پارلمان عراق اعلام کرد کشورهای عربستان، اردن و ترکيه اجازه می‌دهند تروريست ها از مرزهايشان وارد عراق شوند.
عباس خزاعي گفت:«کشورهاي عربستان، اردن و ترکيه درحفظ مرزهايشان و جلوگيري از عبور و مرور تروريست ها، با عراق همکاري نمي کنند... بسياري از تروريست هايي که به اسارت در آمده اند اعتراف کردند پس از گذراندن دوره هاي آموزشي و دريافت کمک هاي مالي از مرز اين سه کشور وارد عراق شده اند.»
وي تصريح کرد:« عراق داراي مرزهاي طولاني است، در نتيجه اگر کشورهاي همسايه براي حفاظت از مرزها با عراق همراهي نکنند و عراق در اين زمينه به تنهايي تلاش کند با دشواريهاي زیادی روبرو خواهد شد.» 
هم زمان بدر محمد ناجي نماينده فراکسيون بدر در پارلمان عراق پيش بيني کرد عمليات نظامي در استان انبار به طول مي انجامد زيرا داعش فقط يک سازمان محدود نيست بلکه يک سازمان جهاني است که در شکل گيري آن قدرتهاي بزرگ سهيم بوده اند. اين سازمان بر اساس طرح آمريکايي خاورميانه جديد شکل گرفته است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار