استاد حوزه گفت: یک منتظر واقعی کسی است که در زیر سایه ولایت با دشمنان بجنگد و در برابر امریکا کوتاه نیامده و مسئله انتظار نجات‌دهنده‌ی انسان در جامعه است.

حجت الاسلام کاظم صدیقی در گفتگو با خبرنگار قرآن و عترت باشگاه خبرنگاران، گفت: منتظر واقعی کسی است که برای رضایت خدا زیر پرچم ولایت با امریکا می‌جنگد و در برابر استکبار به هیچ عنوان کوتاه نیامده و خون شهدا را پایمال نکرده و از آن امانتداری می‌کند.

وی بیان کرد: منتظر واقعی کسی است که برای خودکفا کردن اقتصاد کشور چشم به بیگانه نمی‌اندازد و از داخل با حمایت از تولیدات داخلی کشور و اشتغال رساندن جوانان این مرز و بوم با هدف و نیت خوشحالی امام غایبش راه را باز کند.

استاد حوزه ابراز داشت: در زمان غیبت یک منتظر مهدوی باید گوش به فرمان نایبش بوده و با خطوطی که امام ترسیم کرده و جانشینی حضرت آن را ادامه می‌دهد این راه را ادامه داده و از ایشان پیروی کند.

حجت الاسلام صدیقی با اشاره به وظیفه طلاب‌، عنوان کرد: طلاب و همه آحاد مردم در مورد مهدویت وظیفه دارند مسئله عدالت جهانی حضرت حجت را برای مردم خوب تبیین کرده و مقدمات ظهور حجت را آماده‌سازی کنند و به مردم آموزش دهند که نجات انسان‌ها و جامعه در ظهور حضرت حجت است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار