ایستادگی مسلمانان منطقه در برابر آمریکا و ایادی آن در منطقه به ویژه جریان‌های تکفیری، درسی است که آنها از امام‌ عظیم‌الشأن ما و نهضت پرفروغ ایشان گرفته‌اند.

به اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت ایام‌الله 14 و 15 خردادگزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران قم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  به مناسبت فرا رسیدن ایام الله 14و 15 خرداد با صدوراطلاعیه ای اعلام کرد:خرداد ماه یادآوراندوه و فراق مجاهد و معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) است.

امام نهضت پرفروغ خود در سال 1341 آغاز کرد و شجاعانه و حکیمانه به دنبال احیای اسلام و ارزش‌های آن و نابودی کفر و طاغوت بود.  

در متن این اطلاعیه آمده است که نهضت امام در 15 خرداد ماه 1342 با شهادت مردم مظلوم قم آشکار شد؛ این حادثه که امام عظیم‌الشأن ما آن را برای همیشه عزای عمومی اعلام فرمودند، منشأ و مبدأ پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57 بود.

هرچند در این سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان قسم خورده ما در هر حال کوشیدند تا از عظمت این نهضت و انقلاب بکاهند اما به برکت حضور امام (ره) و اندیشه‌های آرمانی و متعالی ایشان، انقلاب هر روز بیش از گذشته راه پیشرفت و ترقی را پیمود.

در این اطلاعیه با اشاره به این که با رحلت امام دشمنان قسم خورده ی ملت ایران گمان می‌کردند که این راه ابترمی‌ماند، توطئه آنان با انتخاب شایسته امام  و تصمیم  حکیمانه خبرگان رهبری در معرفی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای به رهبری نظام، خنثی شدو آینده‌ای روشن‌تر را نوید داد، به طوری که ایشان نیز فرمودند که راه ما همان راه امام خمینی است.

چنین است که امروز با رهبری حکیمانه‌ ایشان شجره مبارکه انقلاب اسلامی، تنومندتر و استوارتر از گذشته ثمر بخشیده و آرمان‌های آن در اقصی نقاط جهان سایه افکنده است.

در پایان این اطلاعیه با گرامی داشتن آرمان استکبارستیزی امام راحل آمده است که : حفظ اقتدار و عزت اسلامی همواره مورد تأکید امام (ره) بود؛ همان حقیقتی که باید سرلوحه تلاش مسئولان سیاست خارجی به‌ویژه در مسئله مهم انرژی هسته‌ای باشد.

ملت انقلابی ما با نگاه به درون و پیگیری سیاست اقتصاد مقاومتی  بار دیگر ایستادگی وکار آمدی تفکر انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند و آمریکای جنایتکار و دیگر مستکبران عالم، امروز بیش از گذشته مستأصل شده‌اند و این حقیقت را به خوبی در امواج خروشان بیداری اسلامی و حوادث مهم عراق، سوریه، یمن و بحرین مشاهده می‌کنیم .

به امید پیروزی اسلام و مسلمین بر مستکبران عالم و تحقق وعده ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.