دروغ‌پردازی منابع صهیونیست درمورد مکالمات موگرینی و نتانیاهو

کمیته سیاست خارجی اتحادیه اروپا خبر لغو قانون بر‌چسب‌زنی روی کالاهای تولید شده در شهرک‌های صهیونیستی نشین را تکذیب کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه صهیونیستی هاآرتص؛ برخی منابع رژیم صهیونیستی مدعی شدند "فدریکا موگرینی،" رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا و "بنیامین نتانیاهو،" نخست وزیر رژیم صهیونیستی، درمورد لغو قانون بر‌چسب‌زنی روی کالاهای تولید شده در شهرک‌های صهیونیست نشین به توافق رسیدند؛ اما کمیته سیاست‌های خارجی اتحادیه اروپا این خبر را تکذیب کرد.

" موگرینی،" 10 روز پیش به سرزمین‌های اشغالی سفر کرد و با " نتانیاهو" دیدار کرد. منابع صهیونیست مدعی شدند دو طرف بر سر لغو این قانون به توافق رسیدند؛ اما "موگرینی" توضیح داد به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفته است نمی‌تواند هیچ اعمال نظری در این باره داشته باشد و نظر دیگر اعضای اتحادیه اروپا را تغییر دهد.

"موگرینی" در دیدار با "نتانیاهو" فقط راجع به از‌سرگیری مذاکرات صلح با فلسطین و تعیین یک مرزبندی دقیق برای شهرک‌سازی‌های صهیونیست نشین گفتگو کرد و صحبتی از قول مساعد وی به  نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این باره به میان نیامد.

نمایندگان اتحادیه اروپا در تلاش برای قانونی کردن بر‌چسب‌گذاری همه محصولات کشاورزی و دیگر تولیدات شهرک‌نشینان صهیونیست هستند. تعداد کشورهای اروپایی که در روابط تجاری خود با رژیم صهیونیستی تجدید نظر کرده و خواستار اعمال فشارهای بیشتری بر تل‌آویو هستند، روز به روز در حال افزایش است و این موضوع مقامات صهیونیست را به شدت نگران کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار