سرپرست تیم هندبال سبزوار:

با اسماعیلاجیچ، به مصاف سپاهان می‌رویم

سرپرست تیم هندبال سبزوار گفت: تیم هندبال سبزوار در آخرین دیدار خود با حضور گزینه سرمربیگری تیم ملی هندبال کشورمان به میدان می‌رود.

با اسماعیلاجیچ، به مصاف سپاهان می‌رویم آزاد منجیری سرپرست تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: تیم هندبال سبزوار فردا دوازده‌هم خرداد ماه با حضور گزینه‌ سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان و دبیر فدراسیون آخرین بازی، هفته یازدهم  دور برگشت باشگا‌ه‌های لیگ هندبال کشورمان را مقابل تیم فولاد مبارکه سپاهان به میدان می‌رود.
 
وی خاطر نشان  کرد: تیم ثامن الحجج سبزوار به عنوان قهرمان این دوره مسابقات اخرین بازی خود را فردا به نمایش می‌گذارد.
 
آزاد منجیری اذعان داشت: تیم ما زیر نظر مربی بلاروسی گنادی ولادیمیر کالیتو تمرینات خود را انجام داده و آمادگی جسمانی خوب وقابل قبولی برخوردار است و مثل همیشه با اقتدار به میدان می‌رود.
 
وی در ادامه گفت: در حال حاضر سجاد نقلی تنها بازیکن مصدوم تیم ماست که این بازیکن چپ دست تیم ملی، در بازی دور برگشت از همراهی تیم بازماند.
 
وی در رابطه با حضور گزینه سرمربی تیم ملی کشورمان گفت: امیدوارم فردا تیم ما بازی خوبی را از خود به عرصه گذاشته و اسماعیلاجیچ نیز بتواند به خوبی از هندبال ایران و بازیکنان تیم ملی در تیم سبزوار استفاده و انتخاب نماید.
 
سرپرست تیم در رابطه با تیم مقابل گفت:تیم فولاد مبارکه سپاهان نیز یکی از تیم‌های خوب و آماده هندبال است و روی بازیکنان خود سرمایه گذاری کرده و برای کسب مقام چهارمی به دیدار تیم ما می‌آید.
 
تیم اصفهان نیز پایه و اساس خوبی در رشد هندبال ایران داشته و آینده‌ای خوب و درخشان پیش رو دارد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: هندبال ، تیم ، سپاهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار