هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر هندبال؛

سبزوار به مصاف نیک می‌رود/ نیرو از مشهد پذیرایی می‌کند

مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال از روز 4 اردیبهشت استارت می‌خورد و سبزوار به مصاف نیک می‌رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابت های لیگ برتر هندبال از هفته نوزدهم از روز پنج شنبه 4 اردیبهشت با انجام 2 دیدار پیگیری می‌شود و در این بین سبزوار پیشتاز به مصاف نماینده اصفهان نیک اندیش  می‌رود.
 
 در ادامه گزارش آمده است: در این روز نیروی زمینی که در انتهای جدول  این مسابقات دارد از تیم رده سومی لیگ برتر یعنی ثامن الحجج مشهد پذیرایی خواهد کرد و صنعت مس که هم اکنون در جایگاه چهارم قرار دارد میزبان نماینده قزوین که مانند نیروی زمینی حال و روز خوبی ندارد می‌رود.
 
 بر اساس این گزارش:  در ادامه هفته نوزدهم روز جمعه 2 دیدار صورت  می‌گیرد و طی آن سبزوار صدر نشین با نیک اندیش به میدان می‌روند و سنگ آهن بافق که در جایگاه دوم این  مسابقات قرار دارد به دیدار نفت و گاز گچساران خواهد رفت.
 
این گزارش عنوان می کند: هم اکنون ثامن الحجج سبزوار با 28 امتیاز جایگاه نخست را به خود  اختصاص داده است و تا حدودی قهرمان خود را برای فصل 92 مسجل کرده است نماینده یزد یعنی سنگ آهن با 22 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و ثامن الحجج مشهد با 21 امتیاز و یک اختلاف  امتیاز در رتبه سوم این رقابت ها قرار گرفته است.
 
تیم های صنعت مس کرمان و نیک اندیش هر کدام با 16.20 امتیاز در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
 
 در پایان گزارش خاطر نشان  می‌شود: هفته هجدهم لیگ برتر طی روز‌های 28.29 فروردین برگزارشد و طی آن کاسپین 25.26 به نیرو باخت مس 28 بر23 نفت را برد مشهد 31بر24 از صبا پیشی گرفت و نیک اندیش 20 بر19 صبا را شکست داد.

انتهای پیام/
برچسب ها: هندبال ، سبزوار ، مسابقات ، لیگ ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار