مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان تهران گفت: ضرورت افزایش سرمایه‌گذاری‌ها و مشارکت و ورود بخش خصوصی به حوزه ساخت و احداث هتل در استان تهران احساس می‌شود.

لزوم افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه هتل سازی استان تهرانرجبعلی خسرو آبادی مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان تهران در گفت‌‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به هزینه بالای ساخت و احداث هتل در استان تهران و به خصوص شهر تهران اظهار کرد: ضرورت افزایش سرمایه گذاری ها و مشارکت هر چه بیشتر بخش خصوصی در این عرصه احساس می شود و با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان تهران امکان و توانمندی این امر خطیر در این منطقه وجود دارد. 

وی در ادامه افزود: به طور طبیعی سرمایه‌گزار نیز انتظار بهره‌وری و سودمندی از سرمایه‌ خویش دارد و در همین ارتباط امید آن داریم با توسعه کمیت در گردشگری رغبت و تمایل ورود سرمایه‌گزاران در ساخت و احداث هتل در استان تهران نیز افزایش  یابد. 

خسرو آبادی در پایان تاکید کرد: مجموعه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران نیز در حد توان و امکانات موجود در چارچوب‌های قانونی برای تسهیل امور در جهت توسعه گردشگری و افزایش هتل‌ها در این استان نهایت تلاش خویش را به کار می‌بندد. 

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار