وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه نظری در رابطه با کاهش اقساط تسهیلات 80 میلیون تومانی ندارم، گفت: پرداخت تسهیلات بافت‌های فرسوده از سوی 5 بانک آغاز شد.

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، درخصوص افزایش نیافتن تسهیلات 80 میلیون تومانی مسکن گفت: در حال حاضر شورای پول و اعتبار این تسهیلات را مصوب کرده و منتظر ابلاغ آیین نامه از سوی بانک مرکزی به بانک‌ها هستیم.

وی همچنین درخصوص کاهش اقساط تسهیلات 80 میلیون تومانی نیز گفت: تا زمان ابلاغ نشدن آیین نامه هیچ نظری در این خصوص نمی‌دهم.

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: خوشبختانه ارائه تسهیلات مسکن فعال و در 2 ماهه اول سال حدود 300 هزار تسهیلات اعطا شده که آنها برای بهسازی بافت‌های فرسوده و هم برای انتخاب سکونتگاه‌های موقت ارائه می‌شود.

آخوندی افزود: معاونت بهسازی بافت‌های فرسوده به طور مرتب با بانک مرکزی جلسه دارند و از 25 بانک عامل تاکنون تنها 5 بانک اعطای تسهیلات بافت‌های فرسوده را آغاز کرده‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رحمن
۲۰:۰۴ ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
این وام اگر قرار است به بافتهای فرسوده تعلق بگیرد لازم است دولت بداند که خطر بزرگی در این کار وجود دارد و آن هم اینست که این ساختمانها خارج از استاندارد های ماده 19و سایر قوانین ساخته شود و نظارتها بر آن بسیار سطحی باشد این خطر بزرگی است که این نوع ساختمانهای فرسوده در زلزله های احتمالی خسارتهای جبران ناپذیری بوجود خواهد آوردو این وامها را هم بینتیجه و عقیم خواهد گذاشت این یک هشدار جدی است که خدمت مسولین عرض می کنم .این را خیلی جدی بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
اگه میشه یه سری به قسمت آگهی همشهری بزید قسمت فروش مسکن متراز 66 تا 70 متر ویلا تو آلانیا هم تبلیغ میشه اگه میشه یه گزارش در این مورد حتما تهیه کنید
آخرین اخبار