بیرجند؛

واگذاری حدود 2 هزار واحد مسکن مهر در خراسان جنوبی

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی از واگذاری هزار و966 واحد مسکن مهر تا پایان سال جاری دراستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند ؛ آسمانی مقدم با بیان اینکه از مجموع 8 هزار و 408 واحد مسکن مهر منعقده با بانک در شهر های زیر 25 هزار نفر جمعیت استان ،6 هزار و 442 واحد افتتاح رسمی شده افزود :هزار و 966 واحد باقی مانده مسکن مهر تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه طی سال 93، یکهزار و 994 واحد در سطح شهر های استان با اعتبار بیش از 554 میلیارد ریال ساخته شده و تعداد هزار و 754 واحد به متقاضیان واگذار شده ، گفت: سال جاری در بحث مسکن شهری استان، 240 واحد در مرحله واگذاری و 545 واحد نیز با اعتباری بیش از 285 میلیارد در حال اجراست.

مدیر کل بنیاد مسکن استان تصریح کرد: تعداد 9 هزار و 640 نفر متقاضی در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت استان ثبت نام کرده اند.

وی اظهار کرد: حداکثر زیربنای هر واحد مسکونی مسکن مهر 100 متر مربع است و متقاضیان می‌توانند با استفاده از تسهیلات بانکی با سود مشارکت 4 درصد و حدف قیمت زمین از قیمت تمام شده مسکن مهر و با اندک آورده شان صاحب خانه شوند.

آسمانی مقدم خاطرنشان کرد: اعتبارات دولتی اختصاص یافته برای مسکن شامل تسهیلات بانکی و در بعضی موارد از محل حساب 100 امام خمینی (ره) بوده و با توجه به اتمام خط اعتباری تسهیلات مسکن مهر، انعقاد قرداد تسهیلات صورت نمی گیرد.

مدیر کل بنیاد مسکن استان یادآور شد:ساخت فضای آموزشی وتفریحی در مناطق مسکونی اولویت اساسی بوده وبه همین منظور در سایت های مسکن مهر ساخت فضا های مذکور انجام شده ودر مابقی سایت های مسکن نیز پیگیری های لازم از ادارات خدمات رسان در حال انجام می باشد.
 
انتهای پیام/ع  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.