رئیس جدید کمیته مربیان گفت: با توجه به وضعیت فعلی تنیس روز میز کشور، یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های من کارنامه‌دار کردن مربیان است.

منصور علوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پس از انتصاب به عنوان رئیس کمیته مربیان، بیان کرد:‌از آن‌جایی که کمیته مربیان یکی از ارکان بسیار مهم و اصلی هر فدراسیون ورزشی محسوب می‌شود، باید دارای یک برنامه جامع باشد تا با این روش برای ضابطه‌مند کردن نحوه انتخاب مربیان تیم‌های ملی، از بهترین مربیان فعال استفاده کرده و از مهم‌تر عدالت محوری را نیز سرلوحه کار خود قرار داده باشیم. 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به وضعیت فعلی تنیس روی میز کشور یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های ما کارنامه دار کردن تمام مربیان کشور است. 

رئیس کمیته مربیان درباره کارنامه دار کردن توضیح داد: برای کارنامه دار شدن مربیان، جدول‌هایی را تهیه کرده‌ایم که به زودی به هیأت‌های استان‌ها ارسال خواهیم کرد، در این جدول موارد و مطالب مربوط به فعالیت یک مربی قید شده که هرکدام از آن‌ها دارای یک امتیاز مشخص است، در جدول در نظر گرفته شده، بازیکن سازی بیشترین امتیاز را دارد. 

وی ادامه داد: مطمئنا با کارنامه دار شدن مربیان تنیس روی میز کشور یک بانک اطلاعاتی از وضیعت این قشر مهم و زحمت‌کش به دست آورده‌ایم که به سادگی می‌توان از وضعیت فعالیت مربیان عزیزمان در سراسر کشور به طور همزمان مطلع گردید. 

*مربیان کشور را می‌توان به سه بخش تقسیم بندی کرد 

علوی اعلام کرد: به نظر می‌رسد در حوزه مربیگری مربیان سراسر کشور را به سه بخش مربیان فعال، نیمه فعال و غیر فعال تقسیم کرد که البته با تقسیم بندی و در نظر گرفتن امتیازها، می‌توانیم وارد یک رقابت سالم، رو به جلو و با انگیزه شویم، در جدول تهیه شده، مواردی از قبیل درجه مربیگری، امتیاز بندی مربی بر اساس مقام و رتبه بازیکن، سوابق قهرمانای یک مربی، همکاری و تعامل با هیأت‌های استانی، میزان همکاری یک مربی با بخش آموزش فدراسیون و... هر کدام دارای امتیاز است. 

*باید بسیج بازیکن سازی تشکیل دهیم 

رئیس کمیته مربیان گفت:‌ اعتقاد ما بر این است که از تمام پتانسیل کشور استفاده کنیم و دیدگاه ما در این باره فراجناحی است، باید بستری فراهم شود تا در بخش مربیگیری بسیج بازیکن بازیکن سازی اتفاق افتاده و شرایط را در فضایی کاملا رقابتی و شفاف تقویت و مدیریت کنیم. 

وی در انتها اذعان کرد:‌ به زودی اعضای کمیته مربیان را اعلام خواهیم کرد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار