درخشش بانوان جوان پینگ‌پنگ در بزرگسالان/ زلزله چند ریشتری در ترکیب اردونشینان

رقابتهای دسته برتر بانوان تنیس روی میز در حالی به پایان رسید که در نفرات بالای جدول به خاطر درخشش جوانان شاهد تغییرات چشمگیری بودیم.

درخشش بانوان جوان پینگ‌پنگ در بزرگسالان/ زلزله چند ریشتری در ترکیب اردونشینانبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران رقابتهای دسته برتر و انتخابی تیم ملی بانوان تنیس روی میز در حالی با معرفی نفرات اردو نشین به کار خود پایان داد که در این پیکارها با درخشش جوانان در رده‌بندی بالای جدولی‌ها تغییرات محسوسی ایجاد شد.

ندا شهسواری و محجوبه عمرانی نفرات اول و دوم رنکینگ جهانی بانوانی ایران همچنان در حال رقابت با یکدیگر هستند و صدر جدول این رقابتها را هم از آن خود کردند هر چند در دور اول محجوبه عمرانی از اولین بانوی المپیکی تنیس روی میز پیش افتاد و در مکان نخست ایستاد اما در دور دوم بار دیگر ندا شهسواری در مجموع به عنوان نفر نخست تیم ملی به اردو دعوت شد.

بر اساس این گزارش پس از نفرات اول و دوم حضور صبا صفری و فاطمه جمالی‌فر دو بازیکن خوش‌آتیه و جوان در رده‌های سوم و چهارم بزرگسالان و کنار زدن مریم صامت و منصوره رضایی دو ملی‌پوش با تجربه را می‌توان از نکات مثبت این پیکارها قلمداد کرد که آینده تنیس روی میز کشور شاهد استعدادهای توانمندی خواهد بود. مریم صامت که در رقابتهای قهرمانی جهان 2015وارد جدول اصلی شد در این پیکارها نتوانست.

جزو سه نفر نخست باشد و به مقام پنجم رسید. منصوره رضایی هم به مقام ششم بسنده بر همین اساس 6 نفر نخست به  اردوی تیم ملی راه یافتند و قرار است در نهایت 4 ملی‌پوش برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا که اول شهریور ماه برگزار می‌شوند عازم تایلند شوند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تنیس ، میز ، تیم ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار