رئیس کمیته مسابقات پینگ پنگ:

بانوان پیشنهاد دادند انتخابی تیم ملی، یک مرحله ای باشد

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میز اعلام کرد: بانوان پیشنهاد دادند تا رقابت های انتخابی تیم ملی از دو مرحله به یک مرحله کاهش یابد.

بانوان پیشنهاد دادند انتخابی تیم ملی، یک مرحله ای باشدعلیرضا حجازیان در گفتگو با خبرنگار ورشی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: مرحله  اول رقابت‌های دسته برتر بر خلاف اخبار انتشار یافته، بدون اطلاع رسانی قبلی نبود درست است که در سایت رسمی فدراسیون اخبار آن، گذاشته نشد اما ما به همه استانهایی که بازیکنان داشتند بخشنامه ارسال کردیم و همه پینگ پنگ بازان هم به موقع حاضر شدند. 
 
وی تصریح کرد: پیش از این رقابت‌های انتخابی تیم ملی دو مرحله ای برگزار می شد اما به دلیل نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و مسائل دیگر بانوان پیشنهاد دادند که مسابقات، یک مرحله ای باشد من هم با اعضای کمیته فنی مشورت کردم و قرار شد رقابت‌ها را یک روزه به پایان برسانیم. 
 
حجازیان خاطر نشان کرد: در پایان مرحله نخست دسته برتر که روز گذشته برگزار شد 8 نفر انتخاب شدند، این 8 بازیکن با یکدیگر به رقابت می پردازند تا سه نفر اول به صورت مستقیم به تیم ملی راه یابند و یک نفر هم با انتخاب سرمربی و تایید نظر کمیته فنی برای مسابقات آسیایی برگزیده شود. 
 
وی اذعان کرد: ملی پوشان تنیس روی میز ایران، اول شهریور رقابت های قهرمانی آسیا تایلند را پیش رو دارند که در دو بخش بانوان و آقایان شرکت خواهند کرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار