سرمربی تیم تنیس روی میز خلیج پژم؛

بازی با پتروشیمی جنگ نابرابر بود

سرمربی تیم تنیس روی میز خلیج پژم گفت: بازی با پتروشیمی جنگ نابرابر بود اگر بازیکنان خارجی آن‌ها نبودند شانس برد داشتیم.

بازی با پتروشیمی جنگ نابرابر بودقاسمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ بعد از بازی تیمش مقابل پتروشیمی بندر امام ماهشهر در مرحله پلی آف لیگ تنیس روی می‌ز، بیان کرد: مسابقه ما هم در بندرعباس و هم در ماهشهر با پتروشیمی بندر امام مانند یک جنگ نابرابر بود، بازیکنانی خارجی که به تازگی به خدمت گرفته‌اند، جزو رنکینگ‌های زیر ۶۰ دنیا هستند و ما هر ۴ باخت خود را برابر آن دو به دست آوردیم. فکر می‌کنم اگر نبودند شانس برد بالایی داشتیم.

وی ادامه داد: خلیج پژم تنها تیم لیگ تنیس روی میز است که به صورت خصوصی اداره می‌شود، سایر تیم‌ها از حمایت دولتی برخوردارند اما ما با کمک و لطف مدیرعامل خود تیم دادیم، پتروشیمی هم بودجه خوبی دارد و بازیکنان خارجی قوی را به خدمت گرفته است. حدس می‌زنم به کمک این دو بازیکن حتی در فینال تیم دانشگاه آزاد را هم مغلوب کرده و به قهرمانی برسد.

*به صحبت‌های سازمان لیگ در خصوص قانونی بودن بازیکنان خارجی اعتماد کردیم

سرمربی تیم خلیج پژم گفت: قبل از بازی پلی آف، سازمان لیگ به ما اعلام کرد که حضور بازیکنان خارجی پتروشیمی قانونی است و این تیم نامه نگاری‌های لازم را انجام داده، ما هم به صحبت‌های مسئولان لیگ اعتماد کردیم.

وی اضافه کرد: در دور مقدماتی در ۴ مسابقه‌ای که میزبان پتروشیمی بودیم، آن‌ها را ۶ بر۴ بردیم، ولی در ماهشهر ۶ بر ۳ نتیجه را واگذار کردیم، بدون بازیکنان خارجی آن‌ها، می‌توانستیم حتی پیروز باشیم، اما از ابتدا هم گفته بودیم بهترین مقام ما سوم بود که به آن رسیدیم.

قاسمی درباره ترکیب تیمش بیان کرد: ما در لیگ بیست و سوم، مهران احدی، پوریا عمرانی، بهنام رحمت پناه، آرمان حاجی ئی و دو بازیکن بومی بهنام‌های پوریا پیمانی و بحیر مجیدی را در اختیار داشتیم که بجز احدی تیم جوانی داشتیم و میانگین سنی آنها زیر 2 سال بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار