فینالیست‌های لیگ پینگ پنگ فردا مشخص می شود

دور برگشت از مرحله پلی آف، بیست و سومین دوره لیگ برتر تنیس روی میز فردا 30 اردیبهشت برگزار و تکلیف فینالیست‌ها مشخص می شود.

فینالیست‌های لیگ پینگ پنگ فردا مشخص می شودبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، دور برگشت از مرحله پلی آف بیست و سومین دوره لیگ برتر تنیس روی میز فردا 30 اردیبهشت با انجام 2 دیدار در شهرهای تهران و بندرعباس پیگیری خواهد شد. 
 
براین اساس، تیم دانشگاه آزاد صدرنشین دور مقدماتی که نوشاد و نیما عالمیان، افشین نوروزی و امین میرالماسی را در اختیار دارد با مربیگری حمیدرضا صابری در تهران میزبان تیم شهرداری تبریز خواهد بود. 
 
شهرداری تبریز 2 بازیکن چینی و واحد مالمیزی ملی پوش با سابقه کشور را به خدمت گرفته و قرار است با هدایت شهرام سربخشیان به دنبال جبران باخت 6 بر یک خود باشد. 
 
دومین دیدار دور برگشت پلی آف بین 2 تیم جنوبی برگزار خواهد شد و قرار است خلیج پژم که در دور رفت با نتیجه 6 بر یک مغلوب پتروشیمی بندر امام ماهشهر شده بود، در بندرعباس میزبان مدافع عنوان قهرمانی باشد. 
 
برای پتروشیمی بندرامام ماهشهر، محمدرضا اخلاق پسند، میدیا لطف الدنسبی، محمد فرقدانی، عارف احمدی فر و دو بازیکن آلمانی و چینی با مربیگری پیمان حسنی به میدان خواهند رفت و خلیج پژم هم در کنار ورزشکاران جوان خود مهران احدی و پوریا عمرانی را در اختیار دارد. 
 
پس از برگزاری دیدارهای پلی آف، تکلیف فینالیست ها مشخص می شود و تیمهای راه یافته به این مرحله در دو دور رفت و برگشت مشخص شد قهرمان لیگ با یکدیگر به جدال می پردازند. 
 
انتها پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار