سرمربی تنیس روی میز دانشگاه آزاد:

نامه اعتراض ما به فدراسیون هنوز بی‌جواب مانده است/وزارت ورزش نگاهی با حال و روز پینگ پنگ کند

سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد گفت: نامه اعتراضی در خصوص حضور غیر قانونی بازیکنان خارجی پتروشیمی نوشتیم، اما هنوز بی‌جواب مانده است.

نامه اعتراض ما به فدراسیون هنوز بی‌جواب مانده است/وزارت ورزش نگاهی با حال و روز پینگ پنگ کندحمید رضا صابری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، حدود 10 روز پیش نامه‌ای را خطاب به سرپرست فدراسیون و مسئولان نوشتم و در آن اعتراض خود را در خصوص حضور غیر قانونی بازیکنان خارجی پتروشیمی بندر امام ماهشهر در مرحله پلی آف و فینال اعلام کردیم، اما متاسفانه هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ایم.
 
وی افزود: سعادتمند، سرپرست فدراسیون تنیس روی میز اعلام کرده بود که مشکل ما را شخصا پیگیری می‌کند، اما وی هم به وعده‌اش عمل نکرد، نکته جالب توجه اینجاست که در حالی که هنوز پاسخی به نامه اعتراض ما داده نشده فدراسیون 14 میلیون درصد بازیکنان خارجی پتروشمی را گرفته و معلوم است که ما محکوم شده‌ایم و اما چرا حتی اعتراض ما را رد نکردند؟
 
*تاریخ دیدارهای پلی آف و فینال با نظر شخص مربی پتروشیمی مشخص شد
 
صابری مدعی شد: زمان برگزاری دیدارهای پلی آف و فینال دقیقا زمانی مشخص شد که سرمربی پتروشیمی در دفتر فدراسیون حاضر شد، این موضوع برای من جای سوال دارد که چطور در شرایطی که ملی پوشان  ما مدت 15 روز بود که از مسابقات جهانی باز می‌گشتند و فرصت برگزاری پلی آف بود، اما مسابقات نرمانی برگزار شد که بازیکنان خارجی پتروشیمی رسیدند و ما مجبور شدیم در زمان فاصله زمانی 2 هفته‌ای پلی آف را برگزار کنیم.

صابری خاطرنشان کرد: من نمی توانم بپذیرم که تیم پتروشیمی بندر امام نامه ای را به سازمان لیگ نوشته و در آن آورده باشد که از 2 بازیکن جایگزین در تلیمش استفاده خواهد کرد بر اساس هیچ قانونی این برای ما پذیرفتی نیست.
 
*وزارت ورزش و جوانان باید انتخابات فدراسیون را زودتر برگزار کند
 
سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد اعلام کرد: می دانم این مصاحبه‌ها راه به جای نمی‌برد و نمی توانیم غیر قانونی بودن حضور بازیکنان خارجی را اثبات کرده و مانع حضورشان در فینال شویم اما آیا دیگر در سال های  آینده انگیزه ای در لیگ باقی ماند؟ تیم‌ها با چهار بازیکن ایرانی تیم خود را بسته و از مرحله مقدماتی صعود می کنند و بعد با جذب 2 بازیکن در پلی آف به قهرمانی می رسیدند؟
 
*چه کسی جواب بودجه و زحماتی که تیم های دیگر تا اینجا کشیده اند را می‌دهد؟
 
وی ادامه داد: امیدوارم مسئولان وزارت ورزش و جوانان با خواندن صحبت‌های ما فکری به حال و روز تنیس روی میز کشور کنندو هر چه زودتر انتخابات برگزار شود تا فردی که لیاقت دارد در راس کار قرار بگیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار