سنگچولی: کاپلو هم نمی‌توانست مثل میثاقیان نتیجه بگیرد!

دروازه‌بان تیم فوتبال مس کرمان اظهار داشت: نتایجی که اکبر میثاقیان در نیم فصل دوم لیگ دسته اول همراه با مس کرمان کسب کرد را حتی مربی بزرگی مثل کاپلو هم نمی‌توانست بگیرد.

سنگچولی: کاپلو هم نمی‌توانست مثل میثاقیان نتیجه بگیردسیروس سنگچولی دروازه‌بان تیم فوتبال مس کرمان در ارتباط با دیدار پلی آف این تیم مقابل استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ما شرایط بسیار خوبی دارد و بعد از حضور مقتدرانه در نیم فصل دوم لیگ دسته اول، اکنون مهیای جدال با استقلال خوزستان است تا با پیروزی مقابل این حریف بعد از یک سال دوری به لیگ برتر باز گردد در واقع تمام تلاش‌ های یک سال مجموعه مس به این 2 بازی بستگی دارد.
 
دروازه‌بان تیم مس با  اشاره به تاثیر حضور اکبر میثاقیان در این تیم بیان کرد: قبل از شروع این فصل لیگ دسته اول چند تن از بازیکنان ما به دلیل خدمت مقدس سربازی از مس کرمان جدا شدند که این موضوع منجربه افت ما از لحاظ نتیجه گیری و قعر‌نشینی تیم ما در نیم فصل شد، اما خوشبختانه با درایت مدیر عامل باشگاه اکبر میثاقیان در مس ماندگار شد و در نیم فصل دوم با کسب نتایج استثنایی این تیم را به مرحله پلی آف لیگ برتر رساند در واقع نتایجی که این مربی در نیم فصل دوم گرفت را حتی مربیانی مثل فابیو کاپلو نیز نمی‌توانستند بگیرند.
 
وی در ارتباط با استقلال خوزستان حریف تیم مس کرمان در مرحله پلی آف لیگ برتر اظهار داشت: استقلال خوزستان تیم جوان و با برنامه‌ای است که با سرمربیگری عبدالله ویسی لیاقت این را داشت  که به طور مستقیم در لیگ برتر بماند، اما به هر دلیلی به پلی آف لیگ برتر راه یافته است.
 
سنگچولی در پایان در رابطه با اعتزاضات صادق درودگر مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران به نحوه صعود مس کرمان به پلی آف اذعان داشت: این صحبت‌ها نخ نما شده است، این حرف‌ها از زمانی شروع شد که نساجی مازندران نتوانست در مقابل تیم قعر نشین تربیت یزد نتیجه بگیرد. جالب است که تربیت یزد 11 امتیاز رد یان فصل دسته اول گرفته که 4 امتیاز را مقابل نساجی مازندران کسب کرده است. در واقع آقایان می‌خواهند با پیش کشیدن این مسائل ذهن هواداران نساجی را از ضعف فنی تیم نساجی دور کنند. من عقیده دارم که اکبر میثاقیان از پاک‌ترین افراد این فوتبال بوده و صعود تیم مس کرمان هم بدون هیچ گونه شک و شبهه‌ای انجام گرفته است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار