آلبوم «چاردیواری» با همکاری علیرضا افکاری، محمد پاکزاد، حامد حنیفی و وحید مهرداد تا دو ماه آینده وارد بازار خواهد شد.

محمدرضا عیوضی، خواننده در گفتگو با خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران در خصوص فعالیت‌اش در حوزه‌ی موسیقی گفت: در حال حاضر آلبوم جدیدم با عنوان چاردیواری مراحل تولیدش را به پایان رسانده است و به زودی تا دو ماه آینده روانه‌ی بازار موسیقی می‌شود.

وی در ادامه گفت: آلبوم چاردیواری از ده ترک تشکیل شده و ترانه سرایانی از جمله سروش دادخواه، روزبه بمانی، داوود رحمت‌اللهی فریبا وکیلی و الناز اسفندفر آن‌ را همراهی می‌کنند.

این آلبوم در قطعاتی با عنوان،  عشق تنها شده یکی هست، یه جوری باش، حس خوب، عمیق‌تر نفس بکش به همراه یک اثر آذری با نام جدایی ارائه می‌شود.

عیوضی در ادامه گفت:‌علیرضا افکاری، محمد خاکزاد، وحید مهرداد و حامد حنیفی آهنگساز این آلبوم را به عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه حدود دو سال زمان صرف تهیه‌ی آلبوم چاردیواری شده است، از فضای ترانه‌ها و علت انتخاب نام چاردیواری گفت: من در این آلبوم فضای عاشقانه را به ترسیم کشیده‌ام و نام چاردیواری از اسم یکی از ترک‌هایم گرفته شده است.

وی در خصوص خواند تیتراژ‌های تلویزیونی گفت: سال گذشته قطعه آهنگی با اسم «نگاهتو ازم نگیر» به عنوان تیتراژ سریال خط از شبکه سوم سیما پخش شد که ترانه آن را داوود رحمت‌اللهی، ملودی؛ علیرضا افکاری و تنظیم معین راهبر به عهده داشتند.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار