زمان بازگشایی جاده هراز نامشخص اعلام شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری، مدير راهداری اداره كل راه و شهرسازی مازندران در جلسه بررسی آخرین وضعیت بازگشایی جاده هراز گفت: پس از ريزش و رانش كوه در سطح جاده هراز (كيلومتر 35منطقه بلبل خوان) بطول 200 متر، نيروهای راهداری بلافاصله با تمامی امكانات و ماشين آلات راهداری در محل حاضر و نسبت به بازگشايی محوراقدامات به هنگامی را در دستور كار خود دارند.

محمدزاده اظهارداشت: در این عملیات بیش از 60 نفر و تعداد زیادی از ماشین آلات سنگین و راهسازی مشغول به فعالیت هستند که با وجود حجم کار شبانه روزی ، زمان بازگشایی جاده هراز هنوز مشخص نیست.

محمدزاده با اشاره به تردد مردم در محل حادثه اظهارداشت: تردد مردم در محل کار باعث کندی کار می شود و باید تمهیداتی اندیشیده شود تا تردد صورت نگیرد وکارسریعتر انجام شود .

وی با اشاره به در پیش بودن ایام رحلت حضرت امام و حضور مردم در مراسم سالگرد در تهران گفت: تمام تلاش ما این است که بطور موقت برای حضور مردم در مراسم سالگرد رحلت حضرت امام جاده را برای تردد ماشین باز نگه داریم.

معاون فرمانداری ویژه آمل، ادامه داد: ریزش کوه در منطقه بلبل خوان در چند مرحله اتفاق افتاد که با درایت راه و شهرسازی و پلیس راه جلوی اتفاق بزرگی که در راه بود گرفته شد.

رسولی با تاکید بر اینکه بسته بودن جاده می تواند از لحاظ اقتصادی برای مردم مازندران خصوصا شهرهای آمل و نوار ساحلی تاثیر گذار باشد بیان داشت: همه باید کمک کنیم تا این جاده باز شود.

وی با انتقاد از اقدامات پلیس راه کشور در خصوص جلوگیری از تردد خودروها از سمت تهران تا محل حادثه گفت: متاسفانه پلیس راه تردد خودروها از تهران تا پلور را آزاد گذاشته ولی تهرانی ها و مردم لاریجان که قصد رفتن به منازل خود دارند را جلوگیری می کنند.

انتهای پیام /ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نوشین
۱۷:۵۱ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
سلام دقیقا جاده هراز چه زمانی بازمیشه؟باسپاس