برداشت غیر قانونی از معادن هرازعامل ریزش کوه در جاده هراز است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل، در جلسه بررسی وضعیت ریزش کوه در جاده هراز و مسدود شدن این جاده با بیان اینکه جاده هراز به عنوان یک جاده استراتژیک و حساس است، به صدور دستورات لازم مدیرکل دادگستری مازندران در خصوص شناسایی عاملان ریزش کوه در جاده هراز اشاره کرد و گفت: با توجه به حساسیت جاده هراز که به عنوان جاده بین المللی است، باید از حفر معادن غیر قانونی و صدور بیش از حد پروانه بهره برداری معادن در این جاده جلوگیری شود.

علی طالبی با بیان این که ریزش کوه در منطقه بلبل خون حرف و حدیث هایی را به دنبال داشته است گفت: اگر کسانی که قصد تاراج کوه و یا قصد بردن مصالح آن را دارند آیا شعاع انفجار را کارشناسان مشخص کردند و در این خصوص سازمان های مربوطه راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت مازندران باید پاسخگو بوده و نظر فنی خود را اعلام کنند.

طالبی با ابراز نارضایتی از بستن جاده هراز از تهران به سمت آمل بیان داشت: ریزش کوه در منطقه بلبل خون جاده هراز اتفاق افتاده و مردم لاریجان که از تهران به محل سکونت خود می روند چرا باید جلوی آنان گرفته شود.

دادستان آمل افزود: جاده هراز جاده حساسی است که بیش ترین تردد در این مسیر در طول سال صورت می گیرد و تعلل در بازگشایی این جاده قابل قبول نیست.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.